پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کنفرانس مطبوعاتی تراشتگن: این بازی برای من خاص است؛ وضعیت من و براوو پیچیده شده بود!

کد خبر : 56848  |  زمان ارسال : سه شنبه 6 مهر 1395
تراشتگن دروازبان بارسلونا که متولد شهر گلادباخ است، در کنفرانس قبل از دیدار فرداشب بارسلونا مقابل این تیم آلمانی حاضر شد و به سوالات پاسخ داد.

اختصاصی بارسانیوز - مارک آندره تراشتگن که از ابتدای فصل جاری با خروج براوو ازبارسلونا به عنوان دروازبان شماره یک بارسلونا منصوب شد، در دومین گام بارسلونا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به کشور و شهر محل تولد خود بازگشته است که از این رو این دیدار را برای خود دیداری خاص توصیف کرد.

 

تراشتگن در کنفرانس خود در ابتدا درخصوص اینکه "آیا برای این بازی هیجان زده است؟"، پاسخ داد:

این بازی برای من و تیم بسیار مهم است. ما می خواهیم بازی را به نفع خود تمام کنیم. این بازی برای من خاص خواهد بود. خاطرات زیادی در اینجا دارم. من دوستانم را در اینجا خواهم دید و آن ها را در آغوش خواهم گرفت و بله، من هیجان زده هستم ولی در بهترین وضعیت خود برای پیروزی در این بازی قرار دارم.

 

دروازبان آلمانی بارسلونا در ادامه در پاسخ به سوالی در مورد رشد و پیشرفت در مونشن گلادباخ بیان کرد:

نکات آموزشی را که در اینجا یاد گرفتم بهترین بود. حضور 18 ساله من در گلادباخ لذت بخش بود و حضورم در اینجا به همراه بارسلونا و دیدن دوستانم معانی زیادی برایم دارد. بودن در اینجا تجربه فوق العاده ای برایم بود که در بارسلونا از آن استفاده کردم. من با دیدی حرفه ای به مصاف این بازی می روم.

 

تراشتگن در ادامه درخصوص وضعیت تیم گلادباخ اینگونه توضیح داد:

آن ها از بالا پرس می کنند و فشار می آورند و ما نیازمند به دست گرفتن کنترل بازی با جابجایی های خوب با توپ و آماده کسب پیروزی هستیم. بازی دشواری برای ما خواهد بود اما اگر بتوانیم در اسرع وقت گل بزنیم کار کمی برای ما آسان تر خواهد شد. هیچ دیداری در این سطح آسان نیست و تا اتمام بازی نمی توانید برنده را حدس بزنید.

 

 

مارک آندره تراشتگن

 

مارک سپس درخصوص هدف خود از فصل جاری به عنوان دروازبان شماره یک آبی اناری ها بیان کرد:

چیزی که من می خواستم، تغییر وضعیتم بود. من می خواهم که قهرمانی ها را به همراه بارسلونا ادامه دهم و تا آنجا که می توانم قهرمان شوم. ما در فصول گذشته عناوین زیادی فتح کردیم و می دانیم که کار در این فصل دشوار خواهد بود اما تیم بسیار خوبی داریم و آماده رقابت برای فتح عناوین قهرمانی هستیم.

 

مارک در پاسخ به سوالی در مورد رقابت مابین او و براوو بیان کرد:

مربی تصمیم گیرنده است. من همیشه رابطه خوبی با کلودیو براوو داشتم. وضعیت ما پیچیده بود چون هر دو می خواستیم به صورت ثابت بازی کنیم. و این قضیه در حال حاضر نیز وجود دارد. من همیشه با احترام کار کردم ولی براوو نیز فرصت بازی منظم می خواست و وضعیت دشوار بود. درنهایت نیز او راه حلی یافت. اما من هم اکنون در بارسلونا هستم و نمی خواهم درخصوص پیوستن به تیمی دیگر فکر کنم. وضعیتم بهبود یافته است و این چیزی است که منتظرش بودم و واقعا خوشحالم. 

 

مارک تراشتگن به گفته خود مشتاق دیدن دوستان قدیمی خود می باشد که از این رو درخصوص کمپس مربی دروازبانان گلادباخ از او سوال شد که مارک پاسخ داد:

به طور قطع او یکی از مهم ترین افراد حاضر در گلادباخ برایم است. ما هنوز هم رابطه بسیار خوبی با یکدیگر داریم و در تماس هستیم. ما نه تنها در مورد بلکه در مورد مسایل خصوص زندگیمان نیز صحبت می کنیم. من بیش از اندازه بابت بازگشت به اینجا و دیدن افرادی که دوستشان دارم و همچنین کسانی که دوستم دارند، خوشبخت و خوشحالم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.