پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

فحاشی روزنامه نگار مادریدی به جرارد پیکه پس از خداحافظی از تیم ملی اسپانیا !

کد خبر : 57716  |  زمان ارسال : چهارشنبه 28 مهر 1395
ادواردو ایندا روزنامه نگار OK DIARIO پاسخ سنگینی به اظهارات پیکه در کنفرانس قبل از بازی با منچستر سیتی داد.

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش اسپورت، ادواردو ایندا روزنامه نگار OK DIARIO در پاسخ به اظهارات جرارد پیکه درخصوص دلیل بازنشستگی اش از تیم ملی اسپانیا در حمله ای عجیب، علت این تصمیم پیکه را بچه بازی و احساسات ضد اسپانیایی اش توصیف کرد.

 

پس از اینکه جرارد پیکه در کنفرانس مطبوعاتی روز گذشته به کنایه به ادواردو ایندا به او لقب "عروسک خیمه شب بازی فلورنتینو پرز" نسبت داده بود، ادواردو به اظهار نظر جرارد پیکه پاسخ داد. پیکه در طی کنفرانس خود در بخشی از صحبت هایش در مورد دلیل بازنشستگی از بازی های ملی بیان کرد:

 

من در توییتر مطالبی در این خصوص خوانده ام که مارکا، آ اس یا دست نشانده و عروسک خیمه شب بازی فلورنتینو باعث این تصمیم من بوده اند اما این چنین نیست.

 

جرارد پیکه-Gerard Pique

 

از این رو ادواردو ایندا مدیر مسئول روزنامه OK DIARIO به اظهار نظر سنگین جرارد پیکه از طریق یک ویدیو اینگونه واکنش نشان داد:

 

نه بنده و نه OK DIARIO شما را از تیم ملی بیرون نکرده ایم. حرف های مزخرفت، احساسات بچه گانه ات و از همه مهم تر دیدگاه ضد اسپانیایی تو عامل بازنشستگی ات است. من عامل سوت زدن علیه تو در جریان تمرینات قبل از بازی و در زمین بازی نیستم. مردم از تو انتقاد می کنند چون رنگ اسپانیایی نداری. همه در جهان حق استقلال داشتن را دارند و این حق از نتیجه ای حاصل می شود به این معنی که اگر شما به اسپانیا اعتقاد نداری که اعتقادت هم برای همه محترم است در این صورت برای تیم ملی بازی نمی کنی. تو به این خاطر برای تیم ملی بازی کرده ای چون پول بیشتر را دوست داشتی  همانگونه که یک پسر چاق کیک را دوست دارد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.