پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مارکای مادرید ؛ مسی هر کاری بخواد میکند !

کد خبر : 57761  |  زمان ارسال : پنجشنبه 29 مهر 1395
مارکای مادرید جلو نمایش لئو مسی زانو زد .

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش های Marca ، در دیدار مقابل منچستر سیتی لئو مسی یک نمایش فوق العاده داشت این مرد آرژانتینی با زدن 3 گل نقش پر رنگی در این پیروزی داشت عملکرد خوبش رسانه های سفید را به زانو در آورده است .

 

طبق گزارش ، در دیداری که لئو مسی همه کار انجام داد بارسلونا موفق شد حریفش را با نتیجه 0-4 شکست دهد و نشان دهد شانس اول قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است بارسا نشان داد که زمانی که لئو مسی را در ترکیب داشته باشد تمام تیم ها را مجازات میکند امشب نیز شاهد همین موضوع بودیم مرد آرژانتینی بعد از بازگشت از مصدومیت نمایش فوق العاده ای داشت و موفق شد تیم سرمربی سابق را نقره داغ کند .

 

 

لئو مسی در این بازی با توپ همه کار که دلش میخواست انجام داد در این بازی مسی دریبل زد ، گل زد ، پنالتی گرفت و نشان داد هنوز بهترین بازیکن جهان است لئو مسی دارنده ی 5 توپ طلا امسال نیز یکی از شانس های اصلی کسب توپ طلا است .

 

واکنش های جالب پپ گواردیولا بعد از درخشش های متوالی لئو مسی را تماشا کنید ، قبل از این بازی پپ از بزرگی های لئو مسی حرف های زیادی زده است که ما امشب بعد از یک دوری 3 هفته ای بزرگی مسی را بار دیگر تماشا کردیم .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.