پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

لیونل مسی، دبل پیچیچی

کد خبر : 57951  |  زمان ارسال : دوشنبه 3 آبان 1395
فوق ستاره آرژانتینی بهترین روزهای خود را پشت سر می گذارد.

فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا روزها و هفته‌های فوق العاده خوبی را پشت سر می‌گذارد. گلزنی‌های مداوم حالا او را در صدر جدول گلزنان دو رقابت معتبر فصل قرار داده است.

 

به گزارش mundodeportivo، لئو بازگشته است. از مصدومیتی که او را از دیدار مقابل اسپورتینگ خیخون، مونشن گلادباخ و سلتاویگو بازداشت. حالا او در سه دیدار پس از این بازگشت، شش گل به ثمر رسانده و در بهترین روزهای خود به سر می‌برد. یک گل برابر دپورتیوو، هت‌تریک مقابل تیم گواردیولا و دو گل در مستایا و پنج امتیاز ارزشمند برای بارسلونا!

 

مسی حالا با دو هت‌تریک در دو بازی و با شش گل، آقای گل لیگ قهرمانان اروپاست. نزدیک ترین تعقیب‌کننده او هم کاوانی با چهار گل است. علاوه بر اروپا، مسی با دو گلی که وارد دروازه دیه‌گو آلوز کرد، حالا با هفت گل، در کنار دوست و همسایه‌اش، لوئيس سوارز در صدر جدول گلزنان لالیگا نیز قرار دارد. دبل مقابل بتیس، لگانس، و والنسیا و یک گل مقابل دپورتیوو، او و سوارز را با اختلاف یک گل بالاتر از گریزمان در رقابت برای کسب عنوان پیچیچی قرار داده است.

لیونل مسی، دبل پیچیچی

شماره 10 و کاپیتان اول بارسلونا - با توجه به غیبت شش تا هشت هفته‌ای اینیستا - با این آمار فوق العاده می‌تواند گوشه چشمی هم به رکوردهای گلزنی داشته باشد. رکورد گلزنی در یک فصل لیگ قهرمانان اروپا که متعلق به کریستیانو رونالدو با 17 گل است، می‌تواند یکی از گزینه‌ها باشد. ضمن اینکه مسی می تواند به رکورد خودش در این تورنمنت که 14 گل است برسد و یا حتی آن را بهبود بخشد.

 

شکستن رکورد 91 گل در یک سال که متعلق به خود اوست البته کار دشواری‌ست. چون او در فاصله دو ماه تا پایان سال، 49 گل به ثمررسانده است. اما بدون شک این گلزنی‌های پیاپی در روزهایی که رقیب همیشگی‌اش در اوج آمادگی نیست، در رای‌گیری از روزنامه‌نگاران برای توپ طلا که از امروز آغاز می‌شود - لیست 30 کاندید نهایی فردا توسط فرانس فوتبال اعلام خواهد شد - تاثیر زیادی خواهد داشت. اگرچه فوق ستاره پرتغالی هم‌چنان به دلیل دو قهرمانی در اروپا و یورو، به اعتقاد بسیاری، شانس بالاتری دارد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.