پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

واکنش تباس به شکایت باشگاه بارسلونا: فقط از بارسلونا حمایت کرده ام!!

کد خبر : 58102  |  زمان ارسال : جمعه 7 آبان 1395
خاویر تباس در مورد شکایت باشگاه بارسلونا به دادگاه حکمیت ورزشی اعلام کرد که تنها قصد داشته از بارسلونا حمایت کند.

اختصاصی بارسا نیوز - خاویر تباس رییس لالیگا مدعی شد که همواره قصد حمایت از بارسلونا و بازیکنان این تیم را داشته است و البته به نظر باشگاه بارسلونا و شکایت این باشگاه هم احترام می گذارد.

 

بارسلونا روز گذشته رسما درخواستش را برای رسیدگی به الفاظ توهین‌آمیز تباس و اتحادیه لالیگا به دادگاه داوری ورزش ارسال کرد پس از این درخواست، بارتومئو درگفتگو با تلویزیون بارسلونا ازبی‌اعتمادی میان این باشگاه و رئيس لالیگا گفت.

 

تباس در واکنش به شکایت باشگاه و صحبت های بارتومئو گفت:

 

همیشه گفته‌ام که هر باشگاهی حق رجوع به هر نهادی را دارد اگر بارسلونا احساس می‌کند حرف‌هایی که من زدم اشتباه بوده است، به آن‌ها احترام می‌گذارم و به انجام این کار تشویق‌شان می‌کنم درباره ترویج خشونت که بارتومئو از آن صحبت کرد باید بگویم آن‌ها اشتباه می‌کنند اگر تنها یک نفر این حق را داشته باشد که درباره خشونت در ورزشگاه‌ها اظهارنظر کند، آن شخص، رئيس سازمان لیگ است کسی که حتی از مشکلاتی که اولتراها (هواداران افراطی تیم‌ها) ممکن است به وجود بیاورند نیز محافظت می‌شود بنابراین، معتقدم به چنین چیزی متهم نخواهم شد.

 

به بارتومئو یادآوری می‌کنم که خاویر تباس همان کسی‌ است که به عنوان اولین نفر به حمایت از بارتومئو و راسل پرداخت چون اعتقاد داشت اتهامی نابجا به آن‌ها وارد شده است. تباس از مسی در جریان دادگاه‌ها حمایت کرد چون معتقد بود دادگاه در این مورد اشتباه می‌کند. تباس از پیکه در قضیه جشن سه‌گانه بارسلونا (کوین رولدون) دفاع کردوقتی که گفته می‌شد صحبت‌های پیکه توهین به رئال مادرید است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.