پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مسی در 34 سالگی چگونه خواهد بود؟ ؛ از دوپینگ مارادونا تا آمریکایی شدن پله !

کد خبر : 58145  |  زمان ارسال : شنبه 8 آبان 1395
هیچ کس نمی تواند اثرات افزایش سن را نادیده بگیرد حتی برای ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا که سودای بازگشت به باشگاه نیوولز را در سر دارد.

اختصاصی بارسانیوز - لیونل مسی در 34 سالگی چگونه خواهد بود؟، ژوزه مورینیو به تازگی در این خصوص اتمام حجت کرد و گفت که باید هم اکنون از این استعداد دنیای فوتبال لذت ببریم چون 5 سال دیگر هنگامی که به انتهای دوران فوتبالی اش برسد دیگر همان بازیکن سابق نخواهد بود و به همین دلیل همه ما گریه خواهیم کرد.

 

لیونل مسی-Lionel Messi

 

بنابراین این برای مارکا سوالی شد تا اسطوره های قبلی دنیای فوتبال را در 34 سالگی یعنی سن 5 سال دیگر لیونل مسی بررسی کند. باتوجه به پیشرفت های علمی و تکنولوژی در ورزش در حوزه سلامت جسمانی بازیکنان، فوتبالیست ها خیلی خیلی بهتر از گذشته به فکر سلامت جسم خود می باشند به صورتی که شماره 10 رویایی باشگاه بارسلونا را برای مدت زمان بیشتری در سطح اول فوتبال جهان نگه خواهد داشت یعنی سطحی بالاتر از مارادوناف پله و یوهان کرایوف.

 

دیگو مارادونا-Maradona

 

زمانی که مارادونا 34 ساله بود، او مشغول سپری کردن دوران تحریم و ممنوعیت خود بابت مثبت اعلام شدن نتیجه آزمایش دوپینگش در جام جهانی 1994 بود رقابت هایی که مارادونا هرگز در سطح جام جهانی 1986 نبود.

 

پله نیز وقتی 34 ساله شد در روندی نزولی سانتوس را ترک کرد تا به لیگ امریکا و به باشگاه نیویورک کاسموس برای تفریح برود تا سال های اخر دوران حرفه ای خود را سپری کند که در همین انتقال حتی لباس تیم ملی ایالات متحده امریکا را نیز برتن کرد. (داستانی فراموش شده؛ وقتی پله و بابی مور پیراهن آمریکا را بر تن کردند)

 

پله-pele

 

اما بازیکن بزرگ دیگر دنیای فوتبال که اسطوره باشگاه بارسلونا نیز هست، یوهان کرایوف می باشد که او نیز در چنین سن و سالی در ایالات متحده و در تیم واشنگتن دیپلماتس حضور داشت. اما با این حال یوهان پس از ان مجددا به اروپا بازگشت و اثبات کرد که هنوز هم می تواند در بالاترین سطح بازی کند و برای تیم های لوانته، آژاکس و فاینورد توپ زد به صورتی که در هر سه فصل انتهایی خود، لیگ هلند را فتح نمود.

 

یوهان کرایوف-Johan Cruyff

 

با نگاهی به مسی در می یابیم که لئو باید خود را برای نگه داشتن در بالاترین سطح وفق دهد حتی زمانی که بدنش او را برای سرعت بیشتر یاری نکند. این نشان می دهد که احتمالا مسی باید به پست های میانی زمین منتقل شود تا کمتر بدود ولی انچه که مشخص است این می باشد که این ستاره آرژانتینی فعلا در دوران اوج خودش قرار دارد.

 

ولی در 34 سالگی، لئو قطعا از میزان گل هایش کاسته خواهد شد ولی قطعا کمک به تیم و ارائه تمام کیفیت هایش رضایت همه را جلب خواهد کرد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.