پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

وقتی هواداران بارسلونا سانسور شدند ! + عکس

کد خبر : 58228  |  زمان ارسال : دوشنبه 10 آبان 1395
در طول بازی با گرانادا , هواداران بارسلونا اقدام به اعتراض نسبت به تباس کردند !

اختصاصی بارسا نیوز - بسیاری از طرفداران بارسلونا در نیوکمپ در جریان بازی با گرانادا اقدام به اعتراض به خاویر تباس رئیس لالیگا کردند !

 

به گزارش موندو دپورتیوو , اعتراض طرفداران بارسلونا نسبت به رئیس لالیگا با دستمال هایی که در دست داشتند و شعار " تباس دیگه برو ! " همراه بود اما این اعتراض ها قابل مشاهده نبود چرا که شبکه ی مووی استار پلاس تصمیم گرفت آن را سانسور کند و به جای نشان دادن تصاویر تماشاگرانی که دستمال به دست داشتند اقدام به نمایش تصاویری از زمین مسابقه میکرد .

 

کارلوس مارتینز گزارشگر این شبکه نیز تنها 1 اشاره ی کوتاه نسبت به این اتفاق در صحنه ی بازپخش کرد . سانسور شدن هواداران بارسلونا در شبکه های اجتماعی بازتاب گسترده ای داشته است .

 

 

در توییتر کاربران زیادی نسبت به سانسور شدن بارسایی ها اعتراض کردند و فیلم هایی که به اشتراک گذاشته شده است نیز این مساله را تایید میکند .

 

گفتنی است که در جریان بازی با گرانادا هواداران بارسلونا در برابر چشم روسای اتحادیه کارت قرمز نشان دادند که این صحنه نیز توسط مووی استار پلاس پخش نشد . پس از بازی بارسلونا در مستایا یک جنگ واقعی میان رهبران لالیگا و مدیران بارسلونا , بازیکنان و طرفداران باشگاه کاتالان در گرفته است !

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.