پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کارشناس اسکای: ماسکرانو پویول جدید بارسلونا و مهره ای حیاتی است !

کد خبر : 58653  |  زمان ارسال : سه شنبه 18 آبان 1395
تری گیبسون در برنامه اسکای اسپورتس به اهمیت نقش ماسکرانو رد بارسلونا اشاره کرد.

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش اسکای اسپورتس، تری گیبسون معتقد است که خاویر ماسکرانو در کنار لیونل مسی یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان بارسلونادر جریان برتری 2-1 مقابل سویا بوده و اهمیت حضور او در بارسلونا را از نظر روحی بالا دانست.

 

علی رغم اینکه لیونل مسی به عنوان ستاره بارسلونادر دیدار مقابل سویا معرفی شد اما تری معتقد است که نقش ماسکرانو در این پیروزی را نباید از یاد برد و در این خصوص گفت:

 

این ماسکرانو و مسی بودند که مقابل سویا ایستادند. ماسکرانو چند تکل فوق العاده را زد. به هر حال شما در هر صورت سعی می کنید تا ماسکرانو را تیم خود نگه دارید چون او یک قدرت روحی برای تیم است و قلب تیم را در اختیار دارد. او پویول جدید بارسلوناست. او تیم را هدایت می کند، خود را به سختی می اندازد به صورتی که حتی ممکن است آسیب ببیند، او روی شوت ها تکل می رود، نفوذ ها را خنثی می کند و تکل های نهایی را به خوبی می زند. پس بنابراین به نوعی شما مجبور به حفظ او هستید تا روحیه تیم برای بازی های بزرگ حفظ شود. من فکر می کنم که او بازیکن مهمی برای بارسلوناست.

 

تری گیبسون در ادامه زوج اومتیتی پیکه را موفق تر توصیف کرد و در این خصوص گفت:

 

به نظر می رسد که اومتیتی سریک دفاعی بهتری برای پیکه باشد و به ویژه در دراز مدت. ماسکرانو می تواند در خط میانی هم بازی کند اما در حال حاضر به دلیل فقدان مدافعان در قلب خط دفاعی حضور دارد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.