پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

یورگن کلوپ به دنبال خرید مسی ایرانی !

کد خبر : 58887  |  زمان ارسال : شنبه 22 آبان 1395
گاردین از علاقه باشگاه لیورپول برای خرید سردار آزمون خبر داد.

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش گاردین، یورگن کلوپ سرمربی موفق لیورپول تصمیم دارد تا تیم خود را در ژانویه 2017 پس از از دست دادن دنی اینگس به دلیل مصدومیت و همچنین در دسترس نبودن سادیو مانه به مدت یک ماه و در پیش بودن جام ملت های آفریقا، تقویت نماید.

 

از این رو گاردین گزارش داد که سردار آزمون یکی از گزینه های باشگاه لیورول است که این مهاجم ایرانی با باشگاه های دیگری نظیر اوزتون، استوک سیتی در ارتباط می باشد. طبق گزارش، باشگاه های دورتموند و مارسی فرانسه نیز در کنار لیورپول پس از درخشش سردار در فصل جاری، او زیر نظر قرار داده اند.

 

سردار آزمون

 

همچنین مدیر ورزشی تازه منصوب شده باشگاه لیورپول به نام مایکل ادواردز پیش از این نیز سردار را زیرنظر داشته و به ویژه در فصل جاری که از عملکردش تحت تاثیر قرار گرفته است. سردار که در لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری دروازه اوبلاک را در استادیوم خانگی اتلتیکو مادرید گشود، در فوریه 2015 به صورت قرضی از روبین کازان به روستوف منتقل گشت.

 

یورگن کلوپ نیز درخصوص تقویت کردن تیمش در ژانویه در پست مهاجم بیان کرده است:

ما همیشه به بازار نقل وو انتقالات نگاه می کنیم چون باید خود را رای وضعیت های مختلف بخصوص مصدومیت ها آماده نگه داریم. ژانویه نیز فرصتی خواهد بود که می توانیم بررسی ها و مذاکرات خود را انجام دهیم. مشکل ما هم اکنون تعداد مهاجمانمان یست چون مهاجم داریم اما با مصدومیت مانه ما بدون وینگر خواهیم بود. من می توانم این را بگویم که وینگرهای زیادی نداریم. روبرتو فرمینو می تواند در نقش وینگر بازی کند ما در آن صورت تنها دو مهاجم دراختیار خواهیم داشت.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.