پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پاسخ جالب و ضد و نقیض رونالد کومان درخصوص مربیگری در بارسلونا !

کد خبر : 59223  |  زمان ارسال : جمعه 28 آبان 1395
رونالد کومان سرمربی فعلی باشگاه اورتون و یکی از اسطوره های باشگاه بارسلونا با سوالی مبنی بر مربیگری در بارسلونا مواجه شد.

اختصاصی بارسانیوز -– رونالد کومان مدافع گلزن بارسلونا در تیم رویارویی یوهان کرایوف و یکی از پرافتخارترین بازیکنان تاریخ باشگاه بارسلونا، هم اکنون هدایت تیم اورتون را برعهده دارد و در رویای مربیگری در بارسلونا است.

 

رونالد کومان در پاسخ به سوالی مبنی بر پذیرفتن هدایت بارسلونا در آینده ای نزدیک در دیلی میل بیان کرد:

 

نه! نه، نه، نه، نه و بازهم نه. من فکر نمی کنم. زمانی که در والنسیا بودم نیز این را می گفتند. همیشه در مورد رونالد کومان و بارسلونا صحبت می شود. همه ارتباط عاطفی من و بارسلونا را می دانند و همه می گویند که من روزی در بارسلونا مربی خواهم شد. من این تفکر را زمانی که سرمربی والنسیا بودم کمی در ذهن خود تصور می کردم که شاید مربیگری در بارسلونا یک گام بعدی رو به جلو برای من باشد.

رونالد کومان

اما در حال حاضر باتجربه تر هستم و منطقی تر می اندیشم. به هر حال شما نمی توانید تصور کنید که در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و نمی توانید برایش برنامه ریزی کنید. شما نمی توانید زندگی خود را برنامه ریزی کنید. در زندگی ممکن است که هر اتفاقی رخ دهد. در فوتبال نیز همه چیز ممکن است رخ دهد. بنابراین شما نمی توانید این را بگویید که من پس از دو سه سال هدایت اورتون به بارسلونا خواهم رفت. بنابراین در حال حاضر می گویم که نه، نه، نه. چرا؟ چون ممکن است که اورتون طی دو سه سال آینده بزرگ تر از چیزی شود که هست. شاید انریکه نیز به مدت سه چهار سال آینده فوق العاده به کار خود ادامه دهد و بارسلون اصلا نیازی به مربی نداشته باشد. بنابراین من هم اکنون به پروژه اورتون می اندیشم. من قراردادی سه ساله با اورتون بسته ام اما اصلا به این فکر نمی کنم که پس از سه سال کار با اورتون بخواهم از این باشگاه جدا شوم.

 

من در ساوتهمپتون قراردادی سه ساله داشتم اما دو سال مربیگری کردم چون آن ها مایل به ادامه همکاری برای سومین سال نبودند چون برای آینده خود نیاز به مربی دیگری داشتند. بنابراین معلوم نیست که فردا خورشید بدرخشد یا باران ببارد. 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.