پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش ویژه : اومتیتی به الکلاسیکو خواهد رسید ؟

کد خبر : 59574  |  زمان ارسال : پنجشنبه 4 آذر 1395
مدافع ملی‌پوش بارسلونا احتمالا به مهم‌ترین بازی نیم‌فصل تیمش برسد.

 ساموئل اومتیتی، مدافع فرانسوی و ملی‌پوش بارسلونا که به دلیل مصدومیت در حال حاضر قادر به همراهی تیمش نیست، با بهبود شرایط فیزیکی‌اش، به احتمال زیاد به اولین ال‌کلاسیکوی فصل در نیوکمپ برسد.

 

به گزارش mundodeportivo، اومتیتی که روند خوبی را در بارسا پشت سر می‌گذاشت و حتی به عضور ثابت ترکیب این تیم هم تبدیل شده بود، در تمرینات تیم ملی کشورش برای بازی مقابل سوئد مصدوم شد و فورا به بارسلونا بازگشت. پس از آن بود که کادر پزشکی کاتالان‌ها اعلام کردند این مدافع به سه هفته ریکاوری نیاز دارد. زمانی که دقیقا روز ال کلاسیکو به پایان می‌رسد!

                                                

حالا اما خبرهای خوبی از وضعیت اومتیتی به گوش می‌رسد. گفته می‌شود این مدافع از چند روز پیش دیگر هیچ دردی را در همسترینگ خود احساس نمی‌کند و قصد دارد روند ریکاوری خود را تسریع کند. اگرچه نزدیکان و خود بازیکن دوست ندارند ریسکی غیرضروری را به جان بخرند اما وضعیت به گونه‌ای‌ست که احتمال ریسک بودن بازگشت به تمرینات زودتر از موعد برنامه‌ریزی‌شده، بسیار پایین است.

                       

از طرف دیگر، قطعا یکی از دلایل پیوستن این مدافع به بارسا حضور در دیدارهای بزرگ از جمله ال کلاسیکو بوده و حالا که او بازی حساس با اتلتیکو را از دست داده بود، قطعا دوست ندارد در دیگر بازی بزرگ نیم‌فصل تیمش هم غایب باشد. اومتیتی به دلیل مصدومیت فعلی، تاکنون سه بازی را از دست داده و بازی حساس مقابل سوسیه‌داد را نیز از دست خواهد داد اما با توجه به توضیحات فوق، به احتمال فراوان، در حساس‌ترین بازی نیم‌فصل به فهرست تیمش بازخواهد گشت.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.