پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارشی برای ویدال ؛ به دنبال ثابت کردن خود است !

کد خبر : 59923  |  زمان ارسال : جمعه 12 آذر 1395
الکس ویدال نمیخواهد بارسلونا را ترک کند .

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش های Mundo ، در این فصل از رقابت ها الکس ویدال تنها در 1 دیدار مقابل هرکولس به میدان رفته است تا به اینجای کار لوئیز انریکه به وی بی اعتمادی خود را نشان داده است و به نوعی با رفتار خود به عموم نشان داده است که برنامه ای برای وی ندارد و به طور کلی با این بازیکن اسپانیایی مشکل دارد اما حالا مقداری شرایط عوض شده است .

 

در دیدار روز های گذشته مقابل هرکولس در رقابت های کوپا دل ری الکس ویدال بعد از ماه ها موفق شد در ترکیب بارسا بازی کند این نشانه ی خوبی برای ویدال است زیرا او سخت تمرین میکند تا خود را به لوچو ثابت کند البته انریکه گفته است که به ویدال مشکلی ندارد و میتواند فیکش شود .

 

الکس ویدال به دنبال یک جایگاه ثابت در بارسلونا است :

* به نظر میرسد که الکس ویدال عاشق باشگاه بارسلونا است و میخواهد جایگاه خودش را پیدا نکند ، گفته میشود با توجه به این شرایط بدی که دارد وی 3 پیشنهاد خوب دریافت کرده است اما تمام آن ها را رد کرده است و میخواهد در بارسا باشد .

http://www.mundodeportivo.com/r/GODO/MD/p3/Barca/Imagenes/2016/11/30/Recortada/img_pmorata_20161130-225607_imagenes_md_propias_pmorata_hercul690-kAfB--980x554@MundoDeportivo-Web.JPG

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.