پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سخن سردبیر: چرا همه اشتباه می کنند؟!؛ رونالدو باید به مسی برسد!

کد خبر : 60133  |  زمان ارسال : چهارشنبه 17 آذر 1395
جالب است که تمامی رسانه ها در حال زور زدن برای گفتن این نکته هستند که مسی به تعداد گل کریس در لیگ قهرمانان اروپا نرسیده است.

اختصاصی بارسانیوز – در دنیای امروز که آمار و ارقام مورد توجه رسانه ها و به ویژه دوست داران فوتبال قرار دارد، گاهی اوقات برداشت های بد و قضاوت های نادرستی از آن می شود که درخصوص قضاوت تعداد گل های مسی و رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا نیز اینچنین است و بارسلونایی ها باید بدانند که در واقع مسی در گلزنی در لیگ قهرمانان اروپا از رونالدو پیش است و این کریس است که باید برای رسیدن به مسی تلاش کند.

 

چطور؟

 

پس از انتشار خبرهای امروز از سو منابع مختلف درخصوص ناکام ماندن مسی در رسیدن به تعداد گل های کریس، با مشاهده آمار و ارقام دو بازیکن به راحتی می توان متوجه شد که همه اشتباه می کنند!

 

واقعیت این است که مسی با 111 بازی، در لیگ قهرمانان اروپا در مجموع 9159 دقیقه بازی کرده درحالی که کریستیانو رونالدو 11257 دقیقه در 132 بازی حضور داشته که این میانگین گل بهتری را برای مسی رقم زده است می کند.

 

بنابراین مسی با میانگین 0.84 گل در هر بازی بالاتر از کریستیانو رونالدویی قرار دارد که میانگین 0.73 گل در هر بازی را برای خود ثبت نموده که نشان می دهد مسی مدت هاست که از رونالدو پیشی گرفته و کریس باید به فکر رسیدن باشد.

 

پس کریس، بدو تا برسی!

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.