پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

چرا کوتینیو به بارسلونا سفر نکرده است !

کد خبر : 60140  |  زمان ارسال : چهارشنبه 17 آذر 1395
بازیکن خلاق تیم لیورپول تلاش می کند که سریع تر آمادگی لازم جهت بازگشت به میادین را کسب کند.

فیلیپه کوتینیو تیم لیورپول را در سفر به اسپانیا برای تماشای بازی بارسلونا و مونشن گلادباخ همراهی نکرد تا بتواند به تمرینات خود جهت بازگشت سریع تر به میادین ادامه دهد.

 

به گزارش mirror یورگن کلوپ امیدوار است که کوتینیو بتواند برای دیدار برابر منچسترسیتی در پایان ماه دسامبر آماده باشد و اجازه داد که کوتینیو به تمرینات خود ادامه دهد. کوتینیو در ملوود در حال ریکاوری است و کلوپ تصمیم گرفت که بهترین کار برای وی، ادامه تمرینات است.

 

دنی اینگز که به دلیل مصدومیت زانو از میادین دور است نیز سفر به اسپانیا را از دست داد، اما جوئل ماتیپ همراه تیم حضور داشت و می تواند در دیدار روز یکشنبه لیورپول در لیگ برتر به میدان برود.

 

ماتیپ یکی از تاثیرگذار ترین بازیکنان لیورپول است و هر دو شکست لیورپول در این فصل در دیدارهایی بود که ماتیپ در زمین حضور نداشت. قرمزها در 11 دیداری که ماتیپ در ترکیب اصلی حضور داشت، 9 گل دریافت کردند و در سه دیداری که وی در ترکیب تیم حاضر نبود نیز 9 گل دریافت کردند.

 

شاگردان کلوپ روز سه شنبه در Centre d’alt Rendiment de Saint Cugat به تمرین پرداختند و پس از تماشای دیدار بارسلونا، روز چهارشنبه به انگلستان باز می گردند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.