پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اطلاعیه : از امکان جدید و جالب برای اعضای سایت رونمایی شد !

کد خبر : 60155  |  زمان ارسال : چهارشنبه 17 آذر 1395
با استفاده از این امکان میتوانید دوستان خود را در نظرات تگ کنید و آنها را برای شرکت در بحث ها دعوت نمایید !

اطلاعیه : تلاش ما در بارسا نیوز ایجاد فضای مناسب برای بحث و تبادل نظر میان اعضا است . بارسا نیوز طی ماه های گذشته قدم های بزرگی برای رسیدن به این هدف برداشته است و طی ماه های آینده نیز همچنان امکانات جدیدی برای اعضای سایت فراهم خواهد شد .

 

" خطاب به " امکان جدید سایت می باشد . با استفاده از این امکان کاربران میتوانند هنگام بحث در مورد موضوع خاصی از دوستان خود برای شرکت در آن بحث دعوت کنند .

 

نحوه ی استفاده از این امکان به چه صورت است ؟

کار با امکان جدید ساده است . کافی است قسمتی از ( نام  یا نام کاربری ) شخص مورد نظر خود را بنویسید تا سیستم اقدام به جستجو نمایید . پس از جستجو لیست اعضا به صورتی که در عکس زیر قابل مشاهده است , نمایش داده خواهد شد . کافی است بر روی کاربر مورد نظر کلیک کنید .

 

بعد از ارسال نظر یک اطلاعیه برای آن شخص ارسال میشود که پس از آنلاین شدن در سایت به آن دسترسی خواهد داشت و میتواند نظر شما را مشاهده نماید و در صورت تمایل به بحث شما اضافه میشود .

 

alexa

 

نکته ی مهم :

در صورتی که شما آدرس پروفایل کاربری را میدانید باز هم لازم است از طریق جستجو اقدام نمایید . نوشتن مستقیم آدرس پروفایل شخص مورد نظر جهت ارسال اطلاعیه اشتباه است چرا که سیستم اطلاعیه را به صورتی که در عکس زیر است ثبت میکند . علاوه بر آدرس پروفایل نام نیز قرار میگیرد .

alexa

 

 

در نهایت پس از ارسال , نظر شما به صورت زیر منتشر خواهد شد (  بدون پس زمینه ی رنگی )

 

لازم به ذکر است که این امکان علاوه بر فرم ارسال نظر اصلی که در عکس زیر قابل مشاهده می باشد , در بخش پاسخ به نظرات دیگر اعضا نیز فعال است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.