پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه : مربی بدنساز اسپانیول از علت نرفتن نیمار به رئال مادرید می گوید

کد خبر : 60455  |  زمان ارسال : شنبه 27 آذر 1395
آلبرتو خیرالدز در آستانه دربی کاتالونیا پیرامون مهاجم برزیلی بارسلونا صحبت کرد که وی به واسطه تصمیم پدربزرگ و مادر بزرگش تنها جذب باشگاه رئال مادرید نشد.

اختصاصی بارسا نیوز - مربی بدنساز تیم اسپانیول ک سابقه حضور در رئال مادرید را نیز دارد علت نرفتن نیمار به رئال مادرید در دوره نوجوانی را تصمیم والدین او بیان کرده است و مانع از این شده اند که نیمار در 14 سالگی به اسپانیا بیاید.

 

آلبرتو خیرالدز در خصوص نیمار گفت:

 

در مارس 2006 بود که روزی رامون مارتینز-مدیر فنی باشگاهمان رئال مادرید را فراخواندم که بیاید و بازیکن 14 ساله ای که همراه پدرش در کمپ تمرینی ما حضور دارد را مشاهده کند خیلی سخت نبود که متوجه شویم این پسر چه استعدادی دارد ما او را در روز نخست با بازیکنان هم سن و سال و روز بعد با بازیکنان بزرگتر از خودش تمرین دادیم در حالی که سطح او دچار هیچ افتی نشد!

 

اما والدین او به ویژه پدر بزرگ و مادر بزرگش تمایل نداشتند برزیل را به مقصد مادرید ترک کنند ما حتی آماده خرید خانه برای آن ها نیز بودیم با این حال باشگاه از سرمایه گذاری روی او ترس داشت و آن را خطرناک می دانست تیم کادرفنی اصرارش کاملا به جا بود، نیمار ارزش این ریسک و تلاش را داشت. 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.