پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اینفانتینو: می خواهیم با تکنولوژی ویدئو چک به داوران کمک کنیم !

کد خبر : 60480  |  زمان ارسال : یکشنبه 28 آذر 1395
رئیس فیفا از تکنولوژی ویدئو چک در فوتبال دفاع کرد.

 طبق قرار قبلی، در بازی های جام باشگاه های جهان امسال در ژاپن، داورها از تکنولوژی ویدئو چک استفاده می کنند. پس از پیروزی رئال مادرید مقابل کلاب امریکا، لوکا مودریچ اعلام کرد از این تکنولوژی خوشش نمی آید و امیدوار است این مساله ادامه نداشته باشد.

 

به گزارش گل، جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا در این مورد گفت:

مطمئنم دفعه بعد که رئال مادرید با استفاده از این تکنولوژی در آخرین دقایق پیروز شود، مودریچ از آن راضی خواهد بود. زمانی که تلف می شود به اندازه ای که یک بازیکن به خاطر یک خطا روی زمین می افتد، نیست. ما باید این سیستم را آزمایش کنیم وگرنه نمی توانیم نقایص آن را برطرف کنیم. مطمئنا باید به داوران کمک کنیم تا در لحظات حساس تصمیم درستی بگیرند و باید تلاش کنیم، تا حد ممکن زمان کمتری در حین بازی تلف شود. اگر این تکنولوژی نبود، اکنون کاشیما در فینال حاضر نبود. اگر تیمی به خاطر یک اشتباه در یک تورنمنت جهانی، حذف شود واقعا مساله بزرگی است. باز هم تکرار می کنم ما در حال آزمایش این سیستم هستیم و قصد داریم نقایص موجود در آن را رفع کنیم. 
پس از آزمایش ما و رفع نقایص، یوفا نیز از این سیستم استفاده می کند و به آن عادت خواهد کرد. هدف ما این است که بازی ها بهتر انجام شوند و به داوران کمک کنیم. 


گفته می شود قرار است همچنین تعداد تیم های حاضر در جام جهانی، از 32 تیم به 48 تیم افزایش پیدا کند. اینفانتینو در این مورد گفت:

 

ما در حال مشورت با همه فدراسیون ها هستیم. مطمئنا تعداد بازی ها در مرحله گروهی افزایش پیدا نمی کند. همچنین ما ایده های اینچنینی برای جام باشگاه های جهان داریم اما دو تورنمنت بعدی به همین شکل فعلی انجام می شود. 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.