پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سوانزی منتظر تصمیم انریکه؛ ویدال یا روبرتو؟ مسئله این است! (نظرسنجی)

کد خبر : 60650  |  زمان ارسال : پنجشنبه 2 دی 1395
سوانزی سیتی یکی از مشتری های جدی الیکس ویدال برای نقل و انتقالات ژانویه می باشد.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت و ESPN، الیکس ویدال که هم اکنون شرایطش در بارسلونا نسبت به چند ماه اخیر بابت بازی های خود در پست دفاع راست تغییر کرده است شاید در ژانویه برای انجام بازی منظم بارسلونا را ترک کند.

 

طبق گزارش منتشر شده، ویدال که در تابستان 2015 از سویا به بارسلونا پیوست هرگز مهره ای کارامد برای لوئیز انریکه به شمار نمی رفت تا انجا که وضعیت او در ابتدای فصل جاری به گونه ای بود که خبر جدایی او از بارسلونا در ژانویه حتمی به نظر می رسید ولی در یک ماه اخیر وضعیت متفاوت شده است.

 

در حالی که تمامی منابع خبر از بی فایده بودن ویدال برای انریکه را منتشر کرده بودند، انریکه نیزبا قرار ندادن ویدالدر لیست تیمش در بسیاری از بازی ها به این شایعات دامن زد تا موضوع جدایی او از بارسلونا جدی تر گردد تا اینکه ویدال با مصاحبه ای جهت ادامه فعالیت در بارسلونا و به ویژه بازی های اخیر امیدواری را جهت ماندن در نیوکمپ افزایش داد.

 

اما به نظر می رسد که مشکل الیکس ویدال در حال حاضر به مانند مشکل تراشتگن و کلودیو براوو شده یعنی به صورتی که بازی منظم در ترکیب ثابت تیم شاید الیکس را از بارسلونا جدا نماید و ویدال برای بازی در بارسلونا رقیبی به نا سرجی روبرتو را در کنار خود می بیند.

 

طبق گزارش ESPN نیز، باب برادلی مدیر ورزشی باشگاه سوانزی از بودجه زمستانی باشگاه برای تقویت این تیم ولزی حاضر در لیگ جزیره خبر داده که گزارشات حاکی از آن هستند که ویدال یکی از گزینه های جدی اینباشگاه جهت نقل و انتقالات زمستانی می باشد. حتی در این گزارش خبر از تمایل سوانزی برای انتقال قرضی ویدال نیز آورده شده است.

 

ویدال که پس از بازی با گلادباخ از تمایل خود برای بازی در بارسلونا و باقی ماندن در این تیم پس از وضعیت نامناسب ابتدای فصل خبر داده، چند مشتری ایتالیایی نیز دارد. ویدال همچنین پیشنهاد شدن خود به باشگاه سویا را از سوی بارسلونا با مبلغ 16 میلیون یورو تکذیب کرده بود.

 

تا لود شدن نظرسنجی منتظر بمانید

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.