پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نیمار: به خاطر توپ طلا نمی میرم !

کد خبر : 60763  |  زمان ارسال : دوشنبه 6 دی 1395
نیمار، فوق ستاره برزیلی بارسلونا در مصاحبه جدید خود عنوان کرد که هدف او در فوتبال، کسب توپ طلا نیست بلکه او فوتبال بازی می کند تا شاد باشد.

 بسیاری معتقدند که نیمار پس از پایان حکمرانی مسی و رونالدو بر فوتبال دنیا، شانس زیادی برای تصاحب توپ طلا خواهد داشت. او که چهارمین فصل حضورش در بارسا را پشت سر می گذارد، امیدوار است روزی فاتح توپ طلا شود.

             
نیمار در همین رابطه گفت: «من در بارسلونا از هر نظر راحت هستم. خودم و خانواده ام اینجا شاد هستیم.
واضح است که کسب توپ طلا یکی از انگیزه های بزرگ من در فوتبال است؛ ولی توپ طلا چیزی نیست که به خاطرش بمیرم. من فوتبال بازی می کنم که شاد باشم و اگر توپ طلا را نبرم هم اتفاق خاصی نخواهد افتاد.
برای توپ طلا فوتبال بازی نمی کنم. کسب این جایزه نتیجه تلاش شما در طول یک سال است و فقط هم به یک نفر می رسد. امسال رونالدو برنده توپ طلا شد و هرچند مسی را بهتر از او می دانم؛ ولی به این انتخاب احترام می گذارم.»
 
نیمار در مورد فاصله امتیازی ایجاد شده بین بارسا با رئال در لالیگا گفت:« فصل گذشته 12 امتیاز از رئال جلو بودیم ولی در آخرین بازی فصل بود که توانستیم قهرمانی مان را قطعی کنیم. هنوز بازی های زیادی باقی مانده و ما فقط باید روی بازی خودمان متمرکز باشیم.
اگر بتوانیم بردهای متوالی کسب کنیم و رئال امتیاز از دست بدهد، می توانیم فاصله ایجاد شده(3 امتیاز کمتر با یک بازی بیشتر) را جبران کنیم.»

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.