پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ژاوی: رئال مادرید باشگاهی بسیار بزرگ و برنده است؛ توپ طلای 2010 حق مسی بود !

کد خبر : 60865  |  زمان ارسال : پنجشنبه 9 دی 1395

ژاوی هرناندز، اسطوره بارسلونا در جدیدترین مصاحبه خود عنوان داشت که توپ طلای سال 2010 کاملا منصفانه به لیونل مسی رسید و رئال مادرید را تیمی برنده توصیف کرد که هیچ‌گاه دست از رقابت نمی‌کشد.

به گزارش marca، ژاوی که پس از یک و نیم سال بار دیگر در کاتالونیا پا به توپ شد، پس از بازی با کادنا کوپه مصاحبه‌ای ترتیب داد و درباره مسائل مختلفی به صحبت پرداخت. اسطوره کاتالان‌ها درباره تردیدها درباره تمدید قرارداد اینیستا، مسی و انریکه گفت:

دوست دارم مسی، اینیستا و انریکه فصل بعد نیز در بارسلونا ببینم. چون این یعنی بارسلونا یک سال دیگر نیز از فوتبالی ناب لذت خواهد برد. انریکه کار سختی دارد و این طبیعی‌ست چون او هدایت بزرگ‌ترین باشگاه دنیا را بر عهده دارد و فشار زیادی روی دوش او وارد می‌شود. در بارسلونا هر سال باید جام بیاورید. ماهیت چنین تیم‌هایی بر پایه کار و تلاش زیاد استوار است و این را کاملا می‌توانید در زمین ببینید. لوئيز انریکه را هم در حال لذت بردن می‌بینم و هر در حال رنج کشیدن؛ اما در مربی گری چنین چیزهایی هم وجود دارد.

 

تساوی در ال کلاسیکو با گل لحظات پایانی راموس

از نظر من نتیجه عادلانه بود. هر دو تیم شایستگی کسب امتیاز را داشتند. مادرید تیمی‌ست که هیچ‌گاه دست از رقابت نمی‌کشد. تیمی فوق العاده که همواره برای کسب همه جام‌ها مبارزه می‌کند. آن‌ها همیشه در دقایق پایانی خطرناک‌تر عمل می‌کنند. به خصوص در شلوغی محوطه جریمه چون آن‌ها هیچ‌گاه اعتقادشان را از دست نمی‌دهند و شکست را نمی‌پذیرند. مادرید از لحاظ تاریخی تیمی برنده است و همین گونه نیز باقی خواهد ماند چون باشگاهی بسیار بزرگ است و تا انتها برای بارسلونا مشکل‌ساز خواهد بود.

توپ طلای 2010

سال 2010 توپ طلا کاملا حق لیونل مسی بود. به دور از تعصب. لئو برای من بهترین بازیکن دنیا و تاریخ است. هیچ ناراحتی بابت اینکه باید به من می‌سید ندارم چون همین که در کنار اینیستا و مسی در جمع سه نامزد نهایی جای داشتم، برای من فوق العاده بود. هیچ‌گاه در زندگی فکر هم نمی‌کردم که روزی در بین سه نامزد نهایی توپ طلا قرار بگیرم؛ برای همین هم نهایت لذت را از آن لحظات بردم. با این حال، برنده کاملا لایق این جایزه بود.


سرمربی آینده تیم کاتالونیا

هیچ گاه نمی‌دانید چه اتفاقی رخ خواهد داد و برای همین نباید هیچ دری را به روی خود ببندید. تصور چنین چیزی از حالا خیلی زود است اما این یکی از ایده‌هاست. اینکه در خانه‌ام باشم و بارسلونا یا کاتالونیا را تمرین بدهم، حس خوبی دارد. در بارسلونا خیلی راحتم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.