پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سیمئونه آینده خود را مشخص کرد !

کد خبر : 60921  |  زمان ارسال : شنبه 11 دی 1395
سرمربی آرژانتینی روخی بلانکو قاطعانه اعلام کرد که این تیم را ترک نخواهد کرد.

 دیگو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی با الاتحاد عربستان اعلام کرد که برنامه‌ای برای ترک اتلتیکو مادرید ندارد تا به حواشی چند ماه اخیر پایان بدهد.

 

به گزارش marca، اتلتیکو شب گذشته در دیداری دوستانه موفق شد الاتحاد را در عربستان شکست دهد. دیداری که سیمئونه در آن از همه بازیکنان خود استفاده کرد و البته در حین بازی از چند سیستم متفاوت بهره برد. چولو پس از بازی در گفتگو با خبرنگاران ضمن صحبت درباره این تغییرات، قاطعانه از آینده‌اش گفت:

 

بازی خوبی بود و فکر می‌کنم کسانی که برای تماشای بازی به ورزشگاه آمده بودند، لذت بردند. فضای فوق العاده‌ای بر ورزشگاه حاکم بود. از لحاظ فنی چندان در دیداری دوستانه نمی توان بحث کرد اما با آگاهی از سبک بازی حریف پای به میدان گذاشتیم. در حین بازی هم سعی کردیم چند تغییر در سیستم و پست بازیکنان داشته باشیم. خوانفران که گل اول ما را زد را در نقش یک هافبک نفوذی بازی دادیم چون او همیشه در حملات در آن پست به ما کمک کرده و حالا با داشتن ورسالیکو، گزینه‌های بیشتری داریم. حتی خیمنز هم که بهترین بازیکن ما در نیمه دوم بود را در نقش یک هافبک بازی دادیم چون توانایی‌اش را دارد. البته این بدان معنا نیست که قرار است از این پس همیشه این گونه بازی کنیم. نه. گزینه‌های زیادی داریم که تا پایان فصل بسته به شرایط از آن‌ها استفاده می کنیم. آینده من؟ اتلتیکو را ترک نخواهم کرد.

 

گفتنی‌ست سیمئونه و تیمش در اولین بازی خود در سال 2017 باید روز سه شنبه در خانه لاس پالماس و در مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری به میدان بروند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.