پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

عکس / سند مذاکرات نیمار فاش شد . رسوایی بزرگ برای سانتوس !

کد خبر : 61094  |  زمان ارسال : پنجشنبه 16 دی 1395
پیوستن نیمار به بارسلونا در طی چند سال گذشته موجب بروز اختلافات گسترده ای میان باشگاه کاتالان و باشگاه برزیلی شده است به گونه ای که هر چند وقت شاهد تیتر شدن این مساله در رسانه ها هستیم !

اختصاصی بارسا نیوز - امروز اما سند جدیدی از سال 2011 فاش شد که نشان میدهد باشگاه برزیلی حقیقت را نمیگوید !

 

به گزارش موندو دپورتیو , باشگاه سانتوس مدعی است بارسلونا برای جذب نیمار مذاکرات پنهانی داشته است . این مساله موجب شد تا حتی موضوع به دادگاه نیز کشیده شود و مدتی پیش دادستان پرونده ی نیمار مدعی شد بارسلونا با دادن رشوه موجب تغییر در روند نقل و انتقالات شده و نیمار به جای رئال مادرید راهی بارسلونا شد !

 

 

اما سند جدید این موضوع که ادعاهای باشگاه برزیلی بی اساس است را فاش میکند . چرا که در نوامبر سال 2011 چنین اجازه ای به نیمار داده شد تا بتواند با هر باشگاهی مذاکره کند .

 

در این سند میشود دید که چطور لوئیس آلوارو د الیویرا ریبیرو , رئیس سابق باشگاه سانتوس به نیمار اجازه داده است با هر باشگاهی مذاکره نماید و از همان لحظه بارسلونا برای مذاکره اقدام نمود تا در نهایت در سال 2013 به درخواست تیتو ویلانووا این بازیکن به بارسلونا پیوست .

 

بارسلونا طی این مدت مذاکرات را محرمانه نگه داشت تا آسیبی به این بازیکن و باشگاه وارد نشود اما این سند نشان میدهد مذاکره با نیمار هیچ مشکلی نداشته است چرا که در نوامبر 2011 از سوی مدیر سانتوس اجازه ی آن صادر شده بود .

 

قرار داد نیمار

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.