پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

فوری : صحبت های مهم مدیر بارسلونا در مورد تمدید قرارداد مسی !

کد خبر : 61372  |  زمان ارسال : شنبه 25 دی 1395
همانطور که امروز صبح اعلام کردیم جوزپ ماریا بارتومئو امروز در یک مصاحبه ی تلویزیونی حضور یافت و در مورد مسائل مهمی از جمله وضعیت لیونل مسی اظهار نظر کرد .

اختصاصی بارسا نیوز - رئیس بارسلونا در این مصاحبه گفت مذاکرات با مسی را شخصا به پیش میبرد و مسی میخواهد در بارسلونا به کار خود ادامه دهد .

 

به گزارش موندو دپورتیوو , جوزپ ماریا بارتومئو رئیس بارسلونا پیش از آغاز بازی امروز ( بارسلونا - لاس پالماس ) در شبکه ی تلویزیونی ESPORT3 حضور یافت .

 

بارتومئو در مورد وضعیت قرارداد مسی گفت :

چیز ترسناکی وجود ندارد . میخواهم به همه اطمینان بدهم که من شخصا مذاکرات با لیونل و خانواده اش را رهبری میکنم . هر چیزی به زمان نیاز دارد و ما میخواهیم مسی در اینجا بماند اما نمیخواهم جزئیات را بگویم .

 

ما در حال صحبت در مورد بهترین بازیکن جهان هستیم و شما هم میخواهیم او اینجا ادامه دهد و ما هم همین را میخواهیم . همه ی کارها در آرامش انجام میشود و تمدید قرارداد او برای باشگاه ضروری است .

 

بارتومئو در ادامه همچون آخرین کنفرانس مطبوعاتی خود تاکید کرد :

هر چه زودتر شود بهتر است . من میخواهم به هواداران اطمینان بدهم . هیچ چیزی تغییر نکرده است . کارها در نهایت آرامس انجام میشود و هر چه زودتر شود بهتر است . عقل میگوید باید با مسی تمدید کنیم .

لیونل مسی

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.