پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آیا غیبت راکیتیچ روی عملکرد تیم تاثیر میگذارد !

کد خبر : 61404  |  زمان ارسال : یکشنبه 26 دی 1395
ایوان راکیتیچ جایگاه اصلی خود را در تیم بارسا از دست داده است .

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش های Mundo ، در چند بازی اخیر بارسا شاهد این موضوع بودیم که ایوان راکیتیچ هافبک کروات بارسلونا جایگاه اصلی خود را در تیم از دست داده است و نکته قابل توجه این است که غیبت وی روی نتایج تیم تاثیری نمیگذارد .

 

در دیدار روز گذشته مقابل لاس پالماس انریکه بعد از اینکه با نتیجه 0-4 از حریف جلو بود در دقیقه 68 تصمیم گرفت از ایوان راکیتیچ استفاده کند این در حالی است که به نظر میرسد هافبک کروات بارسلونا جایگاه اصلی خود را به طور کامل از دست داده است گفتنی است که در این ماه ایوان راکیتیچ تنها در 2 بازی برای بارسا به صورت فیکس بازی کرده است که آن هم در رقابت های کوپا دل ری بوده است .

 

بعد از اینکه راکیتیچ در دیدار ال کلاسیکو تعویض شد و بارسا در آن بازی 3 امتیاز را با 1 امتیاز عوض کرد لوئیز انریکه نشان داد که دیگر اعتماد چندانی به وی ندارد بعد از این بازی راکیتیچ دیگر در رقابت های لالیگا برای بارسا در هیچ بازی فیکس بازی نکرد و تنها در 4 بازی به عنوان یار ذخیره وارد زمین شد این در حالی است که او در گذشته از بازیکنان کلیدی تیم بود .

 

 

مشخص است که راکیتیچ جایگاه اصلی خود را با ورود بازیکنان جدید از دست داده است برخی گفته است او از شرایطش راضی نیست اما باشگاه میخواهد قراردادش را تمدید کند این در حالی است که باشگاه های زیادین نیز خواهان وی هستند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.