پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

چرا بارسا میتواند طلسم آنوئتا را بشکند !

کد خبر : 61545  |  زمان ارسال : پنجشنبه 30 دی 1395
کاتالان ها، فرصت ایده آلی برای شکستن طلسم 9 ساله نبردن در خانه رئال سوسیداد برابر این حریف دارند.

برای هواداران بارسلونا صرف شام در شب هایی که تیم محبوبشان در سن سباستین بازی داشته همواره غیر قابل هضم بوده است. علیرغم دست یابی به تمامی افتخارات ممکن و در اختیار داشتن بهترین تیم های تاریخ خود، بارسلونا طی یک دهه گذشته، درگیر چالشی بوده که آبی و سفید پوشان رئال سوسیداد در استادیوم آنوئتا برایشان پدیده آورده اند.

 

به نقل از اسپورت، از ساعت 23:45 دقیقه امشب (پنجشنبه 19 ژانویه) بارسلونا بار دیگر برابر رئال سوسیداد به میدان خواهد رفت. دیداری که از دور رفت چارچوب رقابت های جام حذفی اسپانیا (کوپا دل ری) قرار است برگزار شود و طبیعتا فشاری به اندازه دیدار های دو تیم در لالیگا از سوی رسانه ها به وجود نخواهد آورد. اما برای این دو تیم چرا، به یک خاطر آنوئتا میزبان یک بازی شبهه فینال است.

 

بعد از پیروزی 2-0 بارسلونا در تاریخ 2007/5/5 مقابل رئال سوسیداد در خانه این تیم، دیگر بردی عاید آبی و اناری پوشان نشده و بهترین دستاورد کسب 2 تساوی از 7 بازی بوده است. 

 

لالیگای 2006/07رئال سوسیداد2-0بارسلونا
لالیگای 2010/11رئال سوسیداد1-2بارسلونا
لالیگای 2011/12رئال سوسیداد2-2بارسلونا
لالیگای 2012/13رئال سوسیداد2-3بارسلونا
کوپا دل ری 2013/14رئال سوسیداد1-1بارسلونا
لالیگای 2013/14رئال سوسیداد1-3بارسلونا
لالیگای 2014/15رئال سوسیداد0-1بارسلونا
لالیگای 2015/16رئال سوسیداد0-1بارسلونا
لالیگای 2016/17رئال سوسیداد1-1بارسلونا

 

 به نسبت دیدار های گذشته، این بازی فرصتی طلایی را بنا به سه دلیل عمده و فنی برای شاگردان لوئیز انریکه آماده کرده که قصد داریم به آن بپردازیم.

 

1- انگیزه حاصل از بزرگنمایی حریف

 

می توان پیش بینی کرد که بازیکنان و کادرفنی بارسلونا نگاهشان به این بازی همچون مثل یک بازی نهایی است. آن ها به مانند بازی های لیگ، جنبه احتیاط و سه امتیاز را دیگر نکته ای اساسی برای این بازی نمی دانند و در خانه حریف تنها به یک چیز که گلزنی باشد می اندیشند. با در نظر گرفتن این مسئله که اکنون رئال سوسیداد است که باید گل نخوردن را بیش از بارسلونا در دستور کار داشته باشد، می توان انتظار بازی برابری را داشت که برخلاف جدال چند ماه قبل دو تیم در لیگ، فاقد سرعتی بیش از حد به ویژه از سوی میزبان و همچنین حملات همه جانبه باشد. خواسته یا ناخواسته، رئال سوسیداد توانسته با رقم زدن ناکامی های سریال گونه برای بلوگرانا به یک غول تنها برابر کاتالان ها تبدیل شود و در مسابقه پیش رو انگیزه بازیکنان بارسلونا و نترسیدن از یورش به سمت سنگر رئال سوسیداد می تواند کلید اصلی نابود کردن این طلسم 9 ساله باشد. 

 

2- شناخت کافی

 

کادر بارسلونا دیگر باید آگاه باشد که نباید در 10 دقیقه ابتدایی هر دو نیمه ای که شروع می شود، اسیر سرعت رئال سوسیداد و حملات این تیم شود. به طور مثال واضح است که صاحب خانه از دو کانال چپ و راست خط دفاعی بارسلونا با دو وینگر سرعتی حمله را پایه ریزی کرده و با ارسالی به کور ترین نقطه، توپ را برای مهاجم سانتر فورواردش که احتمالا ویلیان ژوزه باشد آماده می کند تا طبق سنت سه سال اخیر دروازه بارسلونا به همین صورت با خطر جدی گلزنی مواجه کند. بارسلونای انریکه و سوسیداد اوزه بیو نتایجشان در آنوئتا اکثرا به همین شیوه رقم خورده و انتظارات به گونه ای است که شناخت حاصل از تجربه دو شکست و یک تساوی به کمک انریکه جوان بیاید.

 

3- خستگی و مصدومان حریف

 

شاید به گمان بسیاری، شانس بارسلونا در جبهه برنامه ریزی این بازی و مقایسه فرم دو تیم، عمده ترین علل برای پیروزی در خانه رئال سوسیداد قلمداد شود. برای بارسایی ها از حیث قرعه و خستگی تیم حریف، جمعه اخیر هیچ گوی ای نمی توانست مثل رئال سوسیداد باشد. برنامه این تیم از پیش تعیین شده بود که باید دوشنبه شب هفته جاری در خانه مالاگا برای بردن و عقب نیافتادن از قافله بالا نشینان لالیگا در آستانه 53 ساعت باقی مانده به دیدار با بارسلونا، اصطلاحا خودکشی کند. این اتفاق هم افتاد و رئال سوسیداد تلفات زیادی برای یک برد 2-0 داد. آگیرتچه، مارتینز، برگارا، زالدوا و مصدومیت خفیف کارلوس ولا، دست اوزه بیو را برای بازی با بارسلونا و تداوم شکست ناپذیری تنگ کرده است.

 

منبع

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.