پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دلوفئو: میلان بزرگترین تیم ایتالیا است

کد خبر : 61685  |  زمان ارسال : سه شنبه 5 بهمن 1395
دلوفئو می خواهد از این فرصت بهترین استفاده را ببرد.

جرارد دلوفئو، خرید جدید میلان از ورود و تمرین با هم تیمی هایش بسیار خوشحال است. او میلان را بزرگترین تیم ایتالیا می داند و از اینکه در این تیم پرافتخار بازی خواهد کرد، شاد است. صحبت های این وینگر 22 ساله را پس از اولین جلسه تمرینی اش می خوانید.

 

مهم نیست در سمت راست یا چپ بازی کنم، فقط می خواهم بازی کنم. میلان پرافتخارترین و باشکوه ترین تیم ایتالیاست، خیلی خوشحالم و از مدت ها قبل می خواستم به میلان بیایم. باشگاه بزرگی است و امیدوارم مقابل یوونتوس بازی کنم. از اینکه با هم تیمی هایم تمرین کردم خوشحالم. همه می دانند میلان باشگاهی تاریخی است و هفت بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا شده اند و بازیکنان بزرگ زیادی داشته اند که صاحب توپ طلا شده است. این تیم بزرگترین تیم ایتالیاست و در سطح جهانی شناخته شده است. از بودن در اینجا خوشحالم و امیدوارم به تیم کمک کنم.

 

وی در مورد سری آ گفت:

 

اینجا فوتبال تاکتیکی است، اغلب با بانگا و پتریچ و تیو صحبت می کنم و آن ها می گویند که دفاع سرسخت است. قبلا چندین بازی میلان را دیده ام چون می دانستم به اینجا خواهم آمد. 

 

مونتلا؟

 

گذشته او را به عنوان بازیکن می دانم، او دوست دارد فوتبال تهاجمی بازی کند و کار با جوانان برای او آسان است. به میلان برای بازی کردن آمده ام در غیر این صورت چنین نمی شد. امیدوارم از این فرصت فوق العاده استفاده کنم. هرروز باید به رویاها فکر کرد و سخت تلاش کردو بالاتر از آن باید به حرف های مربی و والدین گوش کنم. با باکا در سویا بودم و امیدوارم با او گل های زیادی به ثمر برسانم. با سوسو در اکثر پایه های تیم ملی بازی کرده ام، او بسیار با استعداد است، خوشحالم که باهم دوباره بازی خواهیم کرد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.