پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

یادداشت: داستانی گم شده از مسی و فردی آدو!؛ مسی بس کن، غلط کردند! + ویدیو

کد خبر : 61836  |  زمان ارسال : شنبه 9 بهمن 1395
آنچه که دنیای فوتبال در سال 2005 درخصوص لیونل مسی و فردی آدو می گفت، امروز تنها یک شرمندگی است.

اختصاصی بارسانیوز – در اوایل این هفته مشخص شد که دوران حرفه ای فوتبالی فردی آدو وارد مرحله عجیب و غریب دیگری شده است. کودک و نوجوان نابغه سابق ایالات متحده آمریکا که به عنوان پله جدید دنیای فوتبال نام برده می شد و به همین خاطر نیز در 13 سالگی قراردادی  پرسود را با شرکت نایک منعقد کرد در حال حاضر روزگار جالبی را نمی گذراند.

 

5 سال از زمانی که فردی در تیمی نام آشنا و لیگی بزرگ حضور داشته می گذرد هرچند که بازی های بسیار کمی به او رسیده بود اما او هم اکنون در 27 سالگی از تیم Tampa Bay Rowdies از NASL جدا شده تا به دنبال پیوستن به سیزدهمین باشگاه دوران حرفه ای خود باشد.

 

فردی آدو - Freddy Adu

 

تقریبا 12 سال پیش در ژوئن 2005، آدو به عنوان بازیکنی 16 ساله برای تیم ملی ایالات متحده آمریکا در جام جهانی جوانان مقابل لیونل مسی و آرژانتین بازی کرد که لئو در آن زمان 18 ساله بود. اما در سال 2005، آدو علی رغم 2 سال کوچکتر بودن، نام و آوازه بیشتری نسبت به لئو داشت. در آن دیدار آمریکا با نتیجه 1-0 پیروز شد اگرچ که شهرت مسی در حال رشد بود ولی در ان زمان دنیای فوتبال انتظار داشت که آدو دوران حرفه ای بهتری نسبت به مسی رقم بزند و توجهات بساری پیرامون آدو وجود داشت.

 

هرچند که در آن زمان شبکه های اجتماعی نقش کلیدی ایفا نمی کردند اما انجمن های بزرگ فوتبالی نظرات خود را می گفتند که درخصوص مسی و فردی نیز صحبت های زیادی انجام شده بود.

 

قطعا این انجمن ها با دیدن سرنوشت حال حاضر این دو بازیکن نتیجه گرفته اند که حرف های زده شده، سرنوشت را مشخص نخواهد کرد و این بازیکن است که باید همه را شگفت زده کند.

 

 

لیونل مسی

 

درخصوص مقایسه مسی و فردی در سال 2005 گفته بودند:

فردی همانند یک رونالدینیوی جوان است. حرکات فوق العاده ای به نمایش می گذارد و خطاهای زیادی رویش مرتکب می شوند.

 

فردی در کار با توپ مهارت بیشتری نسبت به مسی نشان داده است.

 

سطح مهارت فردی و مسی یکسان است ولی باتوجه به این نکته که فردی جوانتر می باشد.

 

مسی عالی بوده است اما فردی نیز فوق العاده عمل کرده است. به علاوه اینکه فردی جذاب تر و سرگرم کننده تر از مسی بازی می کند.

من چیزی ندیدم که اینگونه تصور کنم که مسی از آدو بهتر است.

 

من تصور می کنم که بسیار انفجاری و سریع است ولی آدو به صورت کلی از هر لحاظ بهتر بود.

 

صادقانه می گویم که فردی آدو روزی بهترین بازیکن جهان خواهد شد.

 

تنها 2 سال دیگر صبر کنید تا زمانی که به سن مسی رسید حسرت بخوریم که چرا آدو را با مسی مقایسه می کردیم چون آدو در 18 سالگی باعث می شود که بپرسیم، مسی دیگر کیست و از کجا آمده است؟

 

من مطمئن هستم که ادو در 18 سالگی از وضعیت 18 سالگی مسی بسیار بهتر خواهد بود.

 

 

شنیدن جملات بالا در حال حاضر برایمان احمقانه به نظر می رسد و واقعا هیچ یک از افرادی که در بالا نظرات خود را بیان کرده اند شاید تصورش را هم نمی کردند که 12 سال بعد، مسی با 5 توپ طلا و چند توپ طلایی که تقدیمش نکردند، بزرگ ترین فوتبالیست تاریخ دنیای فوتبال است.

 

به صورت مشابه، قطعا تصورش را هم نمی کردند که سرنوشت ادو تا این اندازه غم بار و مایه تاسف کسانی شود که نظرات بالا را صادر کردند.

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.