پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اعتراف رونالدینیو!؛ کدام تیم انگلیسی جادوگر را می خواست؟

کد خبر : 61942  |  زمان ارسال : دوشنبه 11 بهمن 1395
رونالدینیو به عنوان یکی از تکنیکی ترین بازیکنان دنیای فوتبال، مورد توجه باشگاه های بزرگی قرار داشت.

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش Fourfourtwo، رونالدینیو به عنوان دارنده توپ طلا، در طول دوران حرفه ای خود مورد توجه باشگاه هایی از فرانسه، اسپانیا، ایتالیا و برزیل قرار گرفت و در این لیگ ها توپ زد اما از فرصت بازی در لیگ جزیره استفاده نکرد.

 

طبق گزارش، باشگاه های منچستر یونایتد، چلسی، سیتی، بلکبرن، کیو پی آر و استوک برای جذب رونالدینیو مشتاق بودند اما رونالدینیو هرگز در طو دوران حرفه ای خود به پیشنهاد های رسیده از انگلستان در دوره های مختلف پاسخ مثبت نداد ولی اعلام کرد که به هیچ وجه پشیمان نیست.

 

رونالدینیو در گفت و گویی اختصاصی با Fourfourtwo بیان کرد:

من بابت بازی نکردن در انگلستان پشیمان نیستم اما می توانست فرصت ویژه ای برایم باشد چرا که انگلستان لیگی فوق العاده دارد. چلسی یک بار سعی کرد که من را به خدمت بگیرد و تیم های دیگر نیز تمایل داشتند که من را به خدمت بگیرند. لیگ جزیره بسیار سرعتی است و همواره پر از درگیری و همراه با شدت زیاد دنبال می شود.

شما از دیدن بازی های این لیگ خسته نمی شوید و در انگلستان بازی های فوق العاده ای برای تماشا کردن وجود دارد. من کلا تمایلی برای دیدن کل 90 دقیقه هر بازی ندارم که برای لیگ جزیره نیز همین طور است اما هایلایت های زیادی از بازی ها را تماشا خواهم کرد تا از دیدن نکات برجسته بازی ها لذت ببرم. من گل های لیگ جزیره را بیشتر از سایر لیگ ها دنبال می کنم. 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.