پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ماریو کمپس: احمق ها، ماردونا را بهتر از مسی می دانند!؛ جنگ در آرژانتین!

کد خبر : 62058  |  زمان ارسال : پنجشنبه 14 بهمن 1395
ماریو کمپس ستاره سابق فوتبال آرژانتین و دارنده عنوان قهرمانی جام جهانی درخصوص مقایسه بین مسی و مارادونا اظهار نظر کرد.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش ESPN، ماریو کمپس اسطوره فوتبال آرژانتین و دارنده عنوان قهرمانی جهان به همراه آرژانتین و برنده توپ طلا و کفش طلای فیفا در سال 1978 در جریان قهرمانی کشورش، معتقد است که مقایسه مسی و مارادونا را باید هرچه سریع تر متوقف کرد.

 

پس از گذشت دو دهه از بازنشستگی دیگو مارادوناف کمپس تفاوت دوران بازی را علل اصلی نظر خود نامید و در این خصوص در گفت و گو با El Universo بیان کرد:

مسلم است که مارادونا، مارادونا است اما او دیگر بازی نمی کند. او مدت ها پیش اعلام بازنشستگی کرد. هم اکنون این مسی است که باعث دلخوشی ما می شود. شما نمی توانید این دو نفر را با یکدیگر مقایسه کنید چون آن ها در دوره های متفاوتی بازی کرده اند، همچنیندر تیم های متفاوتی بوده اند و هم تیمی های متفاوتی نیز داشته اند. ما باید این مقایسه را پایان دهیم. بعضی می گویند که مارادونا خداست ولی تنها یک خدا وجود دارد که در آسمان هاست.

 

کمپس در ادامه نیز بیان کرد:

شاید زمانی که مارادونا جام جهانی 1986 را فتح کرد، خوش شانس بود که مسی وجود نداشت. دیگو هم تیمی های خوبی داشت و اوضاع به خوبی پیش می رفت. مسی نیز هم تیمی های خوبی در آرژانتین دارد اما چیزهایی که نظیر گل دست خدا، رفتن به فینال و غیره برای مارادونا رخ داد نشان خوش شانسی او بوده است. مارادونا بیش از حد خوشحال بود. مردم می گویند مسی جام جهانی را بالای سر نبرده؟ چرا؟، آلفردو دی استفانو نیز موفق نشده و همچنین تعداد زیادی از بازیکنان بزرگ دیگر. این دید احمقانه است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.