پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پاسخ انریکه به وجود کمپین علیه بارسلونا؛ همه چیز واضح است!

کد خبر : 62115  |  زمان ارسال : جمعه 15 بهمن 1395
لوئیز انریکه سرمربی بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی خود قبل از دیدار با اتلتیک بیلبائو درخصوص مسئله جالبی صحبت کرد.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش ESPN، لوئیز انریکه معتقد است که کمپین های موجود علیه بارسلونا کاملا طبیعی است ولی درخصوص تعداد کارت زردهای دریافتی تیمش معترض بود.

 

باتوجه به محرومیت نیمار برای دیدار برگشت کوپا دل ری مقابل اتلتیکو مادرید و وجود داشتن کمپین هایی علیه تیمش در رسانه های خبری گفت:

شواهد روشن است که روی بازیکنان من خطاهای بیشتری صورت می گیرد و جای تعجب است که بازیکنانم بیشتر از سایر تیم ها کارت زرد دریافت می کنند. بحث روی این چیزها صحبت هایی است که شما می خواهید صورت بپذیرد چون ما فقط می خواهیم روز به روز بهتر شویم. اولا، کمپین هایی وجود دارند که می خواهند بازیکنانم را با گفتن دایو کردن، تحریک کردن و غیره بی اعتبار کنند.

 

انریکه در ادامه درخصوص طبیعی خواندن این ماجراها گفت:

از سوی دیگر، کمپین های دیگری حتی از رسانه های یکسان وجود دارد که می گویند داوران نسبت به بازیکنانم ناعادلانه رفتار می کنند به این صورت که با مرتکب شدن 3 خطا، 3 کارت می گیرند ولی به هر حال این چیزها برای تیمی مثل بارسلونا طبیعی است. من تنها می توانم بازیکنانم را ستایش کنم. به هر حال وجود این جریانات و کمپین ها از سوی رسانه ها خنده دار است. من نمی خواهم بیش از این به این موضوع بپردازم. من تلاش می کنم تا چیزهایی را که رویش کنترل دارم، کنترل کنم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.