پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه : نیمار یا رونالدو ؟ پله انتخاب کرد !

کد خبر : 62119  |  زمان ارسال : جمعه 15 بهمن 1395
پله اسطوره فوتبال برزیلی دنیای فوتبال به مقایسه نیمار و کریستیانو رونالدو پرداخت.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش ESPN، پله اسطوره برزیلی دنیای فوتبال معتقد است که نیمار تنها از نظر توانایی استفاده از توپ های هوایی از کریستیانو بهتر نیست.

 

پله که پدرش در یک بازی سابقه 5 بار گلزنی با ضربه سر دارد، در گفت و گو با منبع برزیلی UOL، بیان کرد که نیمار از جنبه تکنیکی و روش بازی بهتر از کریستیانو رونالدو است و در این خصوص گفت:

تنها مشکلی که نیمار دارد، در ضربات سر است. کریستیانو رونالدو بهتر از او نیست. از نظر مشخصات فنی، نیمار در مسیر بهتری قرار دارد ولی کریس زمانی که بحث استفاده از توانایی ضربات سر می رسد، بهتر است. شما نمی بینید که نیمار با ضربه سر گل بزند.

Cristiano Ronaldo , neymar jr -کریستیانو رونالدو , نیمار جونیور

 

نیمار از زمان پیوستن به بارسلونا در 167 بازی، 94 گل به ثمر رسانده و 69 پاس گل را نیز به نام خود ثبت کرده است. نیمار همچنین 51 گل ملی نیز در 74 بازی به ثمر رسانده است که از این رو، پله بابت درخشش نیمار برای سلسائو و به ویژه برزیل تحت هدایت تیته بسیار خوشحال است و در این خصوص گفت:

یکی از چیزهایی که من را خوشحال کرده، دیدن کار تیته بوده است. برزیل همیشه بازیکنان خوبی دارد. اما مشکل ما از سال 2010 چه بوده است؟ مشکل ما این بود که تیمی متحد نداشته ایم. پس از آن نیز فاجعه 2014 رخ داد ودر حال حاضر تیته درحال تلاش است تا کاری را انجام دهد که برزیل همواره انجام می داده و امیدوارم که این کار او جواب بدهد و تیته در مسیر درستی قرار دارد.

نیمار

 

پله در لقب بهترین بازیکن تاریخ فوتبال، ماردونایی را در کنار خود می بیند که همواره در گفت و گو ها بابت انتقاد از برزیل و همچنین لیونل مسی حاشیه ساز بوده که پله در این خصوص نیز گفت:

زمانی که او برای مصاحبه می رود، واقعا نمی دانم که چه اتفاقاتی برایش می افتد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.