پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نقل و انتقالات : وضعیت انتقال ایسکو به بارسا روشن شده است !

کد خبر : 62133  |  زمان ارسال : شنبه 16 بهمن 1395
اخیرا شایعاتی مبنی بر پیوستن ایسکو ستاره اسپانیایی رئال مادرید به بارسلونا به گوش می رسد اما به دلایل مختلف این انتقال غیر ممکن به نظر می رسد.

قرارداد ایسکو با رئال مادرید در تابستان 2018 به پایان می رسد اما هنوز مذاکرات برای تمدید قرارداد، آغاز نشده است. با توجه به اینکه رئال مادرید بارها اعلام کرده به هیچ عنوان حاضر به فروش ایسکو به بارسلونا نیست، ممکن است کاتالان ها برای خرید این بازیکن تا اتمام قراردادش صبر کنند. 

 

isco

 

به گزارش مارکا، بزرگ ترین احتمال این است که ایسکو در آغاز فصل آینده مذاکراتش را با لوس بلانکوس آغاز کرده و قراردادش را با این تیم تمدید کند. با این حال این امکان وجود دارد که بارسلونا با توافق شخصی با ایسکو، از او بخواهد پیشنهاد تمدید قرارداد رئال مادرید را رد کند و در پایان قراردادش به بلوگرانا بپیوندد. رئال مادرید در صورتی که ایسکو از تمدید قرارداد خودداری کند، او را خواهد فروخت.

 

isco real madrid

 

اگر وضعیت ایسکو در برنابئو همینطوری باقی بماند، وی در جام جهانی 2018 بدون شک خواهد درخشید زیرا لوپتگی، سرمربی اسپانیا اعتقاد ویژه ای به این بازیکن دارد و طبیعتا پس از درخشش ایسکو، مشتریان زیادی در خارج از اسپانیا خواهان خرید او خواهند بود. اگر فرض کنیم ایسکو ابتدا به تیم دیگری بپیوندد و سپس راهی بارسلونا شود، باز هم این امر به نظر غیر ممکن می رسد.

 

isco real madrid

 

رئال مادرید در اکثر قرارداد ها یک بند می گنجاند که در آن بند، بازیکن نمی تواند به بارسلونا بپیوندد و در صورت فروش به بارسلونا این انتقال شامل جریمه زیادی می شود. اگر تیمی خارج از اسپانیا، ایسکو را خریداری کند، در صورتی که قصد داشته باشد او را به بارسلونا بفروشد، جریمه انقدر زیاد است که ترجیح می دهد این انتقال به یک تیم دیگر صورت بگیرد. بنابراین انتقال ایسکو به بارسلونا تقریبا غیر ممکن است.

 

منبع خبر : طرفداری

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.