پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش ویژه: ماجرای جنجال جوردی مستره درخصوص نیمار و ورود انریکه

کد خبر : 62187  |  زمان ارسال : یکشنبه 17 بهمن 1395
لوئیز انریکه در جریان پیروزی شب گذشته بارسلونا مقابل اتلتیک بیلبائو تنها پس از چند ساعت از اظهارنظر جنجالی جوردی مستره نسبت به ان واکنش نشان داد.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارشFourfourtwo و مارکا، جوردی مستره معاون ریاست باشگاه بارسلونا قبل از دیدار بارسلونا و اتلتیک بیلبائو باتوجه به ماجراهای اخیر به وجود امده بین نیمار و بازیکنان اتلتیک بیلبائو درخصوص حرکات تحقیر کننده نیمار، درخصوص نیمار بیان کرده بود:

نیمار بازیکنی است که گاهی اوقات مدافعان حریف را تحریک می کند که باعث می شود خطای زیادی رویش صورت بگیرد.

 

به همین دلیل، رسانه های کاتالونیایی سریعا نسبت به این صحبت های جوردی مستره موضع گرفتند تاجایی که مستره پس از درخشش نیمار مقابل بیلبائو در جریان برتری 3-0 مجبور شد تا در گفت و گو با BeIn Sports  حرفش را پس بگیرد و در این خصوص بگوید:

به من گفته شده که با گفتن عبارت تحریک باعث به وجود امدن جنجال شده ام. چیزی که من می خواستم بگویم این بود که نیمار کاری را انجام می دهد که بارها انجامش داده است. من هرگز نمی خواستیم که از عبارت تحریک به عنوان تحقیر کردن بازیکنان حریف استفاده کنم. ما می خواهیم که نیمار برای سال ها در بارسلونا در همین سطح بازی کند چون نه تنها در تهاجم بلکه در کارهای دفاعی نیز بازیکن خوبی است.

 

 

 به همین دلیل، لوئیز انریکه نیز پس از بازی در این خصوص مورد سوال خبرنگاران قرار گرفت و از نیمار تمجید کرد و در این خصوص گفت:

او همه چیز را طبق معمول انجام داد و بسیاری دیدنی و جذاب بازی کرد. ما شاهد یک بازی درخشان از نیمار بودیم و او بازیکنی حیاتی برای ما است. هدف تیم تلاش برای پرس کردن حریف است و در این کار مهاجمان اولین نفرات برای این کار هستند. برای کسب جام ها، شما باید به خوبی دفاع کنید.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.