پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه : جزئیات بازی برزیل و آرژانتین مشخص شد؛ مسی مقابل نیمار !

کد خبر : 62414  |  زمان ارسال : جمعه 22 بهمن 1395
لیونل مسی و نیمار ممکن است که به عنوان رقیب مقابل یکدیگر قرار بگیرند.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش دیلی میل، لیونل مسی و نیمار جونیور دو عنصر از مثلث آتشین تهاجمی بارسلونا که در سه سال اخیر در کنار یکدیگر روزهای فوق العاده ای را گذرانده اند، این امکان وجود دارد که در تابستان 2017 مجددا در مقابل یکدیگر اما این بار در استرالیا قرار بگیرند.

 

طبق گزارش، برزیل و آرژانتین در تاریخ 9 ژوئن 2017 در دیداری دوستانه در استرالیا مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت که اولین تقابل دو تیم در سال 2017 می باشد. در صورت حضور مسی، این اولین سفر مسی به این قاره از سال 2007 تاکنون خواهد بود.

 

این دیدار دوستانه در استادیوم کریکت معروف شهر ملبورن به نام MCG برگزار خواهد شد که با ظرفیت 100 هزار نفری و حضور آگوئرو و کوتینیو از لیگ جزیره می توان شاهد دیدار جذابی بود.

 

 

ادگاردو بائوزا سرمربی تیم ملی آرژانتین نیز درخصوص این دیدار گفت:

ما مشتاقانه منتظر این دیدار در ملبورن هستیم. اولویت ما اماده شدن برای دیدار های مهم مقدماتی جانم جهانی پیش رو در سال 2017 است و این دیدار دوستانه نیز برای ما ارزشمند خواهد بود.

 

این دو تیم در سال های اخیر 2 مرتبه در دیدارهای دوستانه در کشور سوم مقابل یکدیگر قرار گرفته اند که به پیروزی 2-0 برزیل در سال 2014 در کشور چین و پیروزی 4-3 آرژانتین در سال 2015 در آمریکا مربوط می شود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.