پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دی ماریا راه حل متوقف کردن مسی را فاش کرد !

کد خبر : 62417  |  زمان ارسال : جمعه 22 بهمن 1395
پاری سن ژرمن هفته آینده میزبان بارسلونا در بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان است.

پاری سن ژرمن امیدوار است با مربی جدید خود «امری» و با بازیکنان بزرگی چون دی ماریا، کاوانی و وراتی بتواند طلسم را شکسته و بتواند بارسلونا را از دور رقابت ها حذف کند. پاریسی ها در چند سال اخیر دو بار توسط بارسا از گردونه رقابت ها کنار رفته اند.

 

 

دی ماریا در مورد کیفیت پاری سن ژرمن گفت:« معتقدم به راحتی می توانیم با رئال و بارسا رقابت کنیم. ما بازیکنان بزرگی مثل وراتی داریم که وقتی نیست، نبودش در تیم حس می شود یا کاوانی که پس از زلاتان توانسته اوج بگیرد. جدایی زلاتان در ابتدا تاثیرگذار بود اما حالا توانسته ایم خودمان را با شرایط جدید وفق دهیم.

 

سال گذشته برابر رئال دو بازی پایاپای انجام دادیم ولی تنها یک امتیاز گرفتیم. در بازی برگشت کاملا برتر بودیم اما تیم هایی مثل رئال، در روزهایی که به نظر هیچ کاری انجام نمی دهند نیز می توانند شما را مغلوب کنند.

 

واضح است که در رختکن در مورد بارسلونا حرف می زنیم؛ ولی شرایط دو تیم نسبت به گذشته فرق کرده است. بازیکنانی جدید به هر دو تیم آمده اند و باید گذشته را کنار گذاشت. حالا فرصتی جدید پیش روی ما قرار دارد تا تاریخ سازی کنیم. با این کیفیتی که داریم می توانیم به حذف بارسا امیدوار باشیم.»

 

 

مهار مسی:« بسیار سخت است. مسی تاثیری انکار نشدنی چه در بارسا و چه در تیم ملی آرژانتین دارد.

 

در تیم ملی وقتی او را نداریم شرایط به طور کلی متفاوت می شود. برای مهار لئو باید تیمی عمل کنیم چون او به راحتی می تواند یک یا دو بازیکن را از پیش رو بردارد. اگر به حرف های مربی خوب گوش کنیم و 100 درصد توانمان را بگذاریم، می توانیم مسی را هم مهار کنیم.

 

البته اگر روز خوب مسی باشد، روز خوب دیگر بازیکنان بارسا هم خواهد بود. معتقدم بازیکنان بزرگ زیادی در بارسلونا حضور دارند. آنها MSN را دارند که در حال حاضر بهترین مثلث هجومی دنیاست.

 

معتقدم بارسا در حال حاضر شرایط خوبی دارد و در هر سه جام مدعی است. می دانیم که اگر بارسا روز خوبش باشد، ممکن است یک فاجعه رقم بخورد.»

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.