پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

داستانی فراموش شده؛ لوئیس سوارز در گرو سرنوشت استیو هیچن!

کد خبر : 62418  |  زمان ارسال : جمعه 22 بهمن 1395
لوئیس سوارز یکی از مردهای کلیدی لوئیز انریکه در تیم بارسلونا، شاید سرنوشتش با استیو گره خورده است!

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش ایندیپندنت، استیو هیچن رئیس جدید باشگاه تاتنهام که مجددا به سفید وات هارت لین ملحق شد، در سرنوشت یکی از بزرگ ترین خرید های قرن 20 دنیای فوتبال دخالت داشته است.

 

هنگامی که استیو در سال 2011 با جدایی از تاتنهام در لیورپول مشغول به کار شد، لوئیس سوارزی را برای قرمز های انفیلد با 23 میلیون یورو از آژاکس به خدمت گرفت که قرار بود او را به تاتنهام منتقل کند.

 

 

لوئیس سوارز مهاجم حال حاضر باشگاه بارسلونا که با درخشش در لیورپول در تابستان 2014 با 65 میلیون پوند راهی نیوکمپ شد، از سن 19 سالگی و از زمان پیوستنش به گرونیکن در فصل 2006/107 زیر نظر استیو قرار داشت که پس از سپری کردن یک سال، لوئیس راهی آژاکس شد که از این رو استیو درنظر داشت تا او را به تاتنهام ببرد.

 

 

استیو که در دوره اول حضورش در تاتنهام به عنوان استعدادیاب مشغول به کار بود و بازیکنان ارزشمندی نظیر لوکا مودریچ، یونس کابل، آسو اکوتو و سایرین را به تاتنهام آورد، در سال 2010 تاتنهام را ترک کرد تا در کنار کومولی به لیورپول منتقل گردند. در واقع کومولی که از سال 2005 تا 2008 در تاتنهام مشغول به کار بود، با انتقالش به لیورپول در سال 2010، استیو را نیز به کادر خود اضافه کرد تا اینگونه سرنوشت سوارز به استیو گره خورده باشد تا به جای تاتنهام راهی لیورپول گردد.

 

دیمین کومولی درخصوص انتقال لوئیس سوارز به لیورپول و نقش استیو در گفت و گو با ایندیپندنت گفته است:

 استیو دلیل اصلی جذب سوارز توسط لیورپول بود. او سوارز را خیلی خیلی خوب از زمان حضورش در تاتنهام می شناخت. او مطلع شده بود که آژاکس سوارز را در لیست فروش قرار داده است و هیچ کس دیگری این را نمی دانست و بنابراین این جرقه خرید سوارز را در سر ما زد و این کار استیو بود. 

 

 

لوئیس سوارز پس از به ثمر رساندن 82 گل برای لیورپول و دریافت کفش طلای اروپا راهی بارسلونا شد تا با درخشش در بارسلون در کنار مسی و نیمار، دومین کفش طلای خود را نیز در سال 2016 کسب کرده باشد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.