پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

انریکه: هیچ کس به اندازه امری مقابل ما بازی نکرده است؛ خرید برای ویدال!

کد خبر : 62563  |  زمان ارسال : دوشنبه 25 بهمن 1395
لوئیز انریکه سرمربی بارسلونا در کنفرانس خبری قبل از بازی با پاریس سن ژرمن به همراه آندره گومز حضور یافت.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش مارکا، لوئیز انریکه که به همراه شاگردانش برای دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به پاریس سفر کرده است، در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد.

 

لوئیز انریکه که پس از رساندن تیمش به سومین فینال پیاپی کوپا دل ری، استارتی مجدد در لیگ قهرمانان اروپا در راه کسب سه گانه خواهد داشت، در اولین گام مراحل حذفی در پارک دوپرنس مقابل شاگردان اونای امری صف آرایی خواهد کرد که در کنفرانس خود صحبت هایش را درخصوص الیکس ویدال آغاز نمود:

الیکس بهتر است و در روند بهبودی روزانه قرار دارد. فاز اولیه ریکاوری او آرام طی می شود که می تواند برای بازیکن آزار دهنده باشد. زمانی که بازیکنی اینچنینی را از دست می دهیم باید گزینه ای را برای جایگزینی اش درنظر بگیریم. تیم ما خیلی گسترده نیست و این امکان وجود دارد که به دنبال بازیکنی بگردیم و خواهیم دید که می توانیم گزینه مناسب خودمان را پیدا کنیم یا که نه.

 

انریکه در ادامه درخصوص بازی مقابل پاریس سن ژرمن گفت:

ما سابقه خوبی از بازی در پارک دوپرنس داریم چونکه همیشه در اینجا خوب بازی می کنیم. ما هرگز با تیمی رام شدنی یا آرام مواجه نیستیم و مربی آن ها نیز به خوبی ما را می شناسد. هیچ مربی ای به اندازه امری با ما مواجه نشده است. چند ماه زمان برد تا پاریسی ها به بهترین فرم خود برسند که این کار را برای ما دشوار خواهد کرد. هدف ما مثل همیشه برنده شدن بازی بدون توجه به وجود داشتن بازی برگشت است.

 

انریکه: ترجیح می دهم تیاگو سیلوا مقابل ما بازی کند! (متن خبر در اینجا)

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.