پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تایید شد؛ استفاده ابزاری اینتر از نام مسی!

کد خبر : 62572  |  زمان ارسال : سه شنبه 26 بهمن 1395
علی رغم شایعات شکل گرفته درخصوص انتقال مسی به اینتر، لئو هرگز به سن سیرو منتقل نمی شد.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش وب سایت گل، لیونل مسی هرگز جز برنامه های باشگاه اینتر میلان برای انتقال به سن سیرو نبود بلکه هدف از ایجاد این شایعه استفاده از نام و برند لیونل مسی بود.

 

طبق گزارش منتشر شده، مارکو تروچتی مدیر عامل شرکت Pirelli، درخصوص خبرهای منتشر شده در ماه گذشته درخصوص علاقه اینتر میلان برای جذب مسی گفت:

استفاده از مسی اقدامی تحریک آمیز برای مجموعه باشگاه جهت تقویت رویاهایشان بود. سانینگ در کار خود جدیت نشان داده است به صورتی که با برعهده گرفتن مسئولیت تیم و علاقه به فوتبال می توانند کاری کنند که اینتر دیده شود. آن ها جایی را که باشگاه باید در آن حضور داشته باشد را می دانند. شما می توانید این هدف را در ان ها ببینید که می خواهند اینتر را به جمع بزرگ ترین باشگاه های جهان بازگردانند و در مسیر صحیحی قرار دارند.

 

بازیکنان بزرگی در حال حاضر وجود دارند و اگرچه که در آینده نیز به عنوان یک هوادار من می توانم به ورود بهترین بازیکنان امیدوار باشم. پیولی در هفته های اخیر تغییرات بزرگی را صورت داده و در حال حاضر کار فوق العاده ای انجام داده و توانایی های خود را اثبات کرده است. آیا من قهرمانی هایمان در گذشته را فراموش کرده م؟ خیلی از بازیکنان همچنان در قلب من باقی مانده اند اما اینتر مجددا تیمی بزرگ و سطح بالا شده است. هیچ تاسفی وجود ندارد و ما تنها به آینده امیدواریم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.