پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

انریکه: شب مصیبت باری بود!؛ وقت خودمان را تلف نکنیم

کد خبر : 62621  |  زمان ارسال : چهارشنبه 27 بهمن 1395
لوئیز انریکه در کنفرانس پس از شکست سنگین مقابل پاریس سن ژرمن حاضر شد.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش مارکا، لوئیز انریکه پس از دریافت 4 گل تیمش در بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپادر پارک دوپرنس پاریس، از این نتیجه متعجب بود و این شب را مصیبت بار توصیف کرد.

 

لوئیز انریکه درخصوص بازی گفت:

شب مصیبت باری بود. پی اس جی چه با توپ و چه بدون توپ از ما بهتر بود. نتیجه بازی به وضوح آن چیزی را که اتفاق افتاد نشان می دهد و من لازم نیست که من سرنخ نتیجه بازی را جویا شوم پس اجازه شوید که زمان با این موضوعات ساده ضایع نشود. فوتبالی ورزشی پرشور است و همیشه عوارضی هم دارد. مسئولیت این شکست با من است.  اگر شما بخواهید انگشت اشاره خودتان را به عنوان مقصر شکست به سمت کسی بگیرید آن شخص من مربی هستم چونکه این ها همان بازیکنانی بودند که در روزهای دیگر پیروز می شدند.

 

انریکه در ادامه درخصوص تغییر سیستم گفت:

مطبوعات و رسانه ها بازی را از نزدیک نگاه نمی کنند. ما از 3-3-4 به 1-3-2-4 تغییر سیستم دادیم تا مسی بتواند توپ های بیشتری به دست Hورد اما این تاکتیک نیز تیجه ای نداد و گل های سوم و چهارم را نیز دریافت کردیم. من از شما مطبوعات می خواهم که تن صدای خودتان را در روزهای باخت و پیروزی یکسان نشان دهید. 

 

 

انریکه همچنین اعلام کرد که هیچ عذر و بهانه ای بابت مصدومان پذیرفتن نیست و در این خصوص گفت:

ما بازیکنانی داشتیم که به تازگی بهبود یافته بودند ولی نمی خواهم در مورد این مسایل فردی صحبت کنم. هیچ عذر و بهانه ای پذیرفتنی نیست. ما این انتظار را داشتیم چون قبل از بازی درخصوص دشواری این دیدار صحبت کرده بودیم ولی بدان معنی نیست که شکست را پذیرفته باشیم. ما بازی های زیادی را تاکنون از دست داده ایم. پی اس جی همان کاری را کرد که انتظارش را داشتیم. هم اکنون چیزی که ما به آن نیاز داریم امید است که من تمام امیدم را هنوز از دست نداده ام . ما نیاز به زدن 5 گل برای صعود داریم. ما تیمی هستیم که توانایی انجام کارهای بزرگ را داریم و خواهیم دید که چه اتفاقی رخ خواهد داد.

 

انریکه در ادامه بازهم درخصوص تیم حریف گفت:

عملکرد آن ها باعث تعجب من نشد چون بازیکنان باکیفیت زیادی به ویژه دی ماریا داشتند. آن ها روی نیمکت نیز گزینه های بزرگی برای راه حل داشتند. تیم میزبان عالی بازی کرد و بازیکنان شان فداکاری های زیادی در دفاع انجام دادند. ان ها پیروز تمامی نبردها بودند.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.