پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

منطقه آزاد بارسانیوز: ماندن انریکه به 2 شرط + نظرسنجی سبک و شایعه مخالفت بازیکنان با انریکه

کد خبر : 62701  |  زمان ارسال : جمعه 29 بهمن 1395
لوئیز انریکه پس از باخت مقابل پاریس سن ژرمن فرانسه بیش از پیش زیر ذره بین قرار گرفته است.

اختصاصی بارسانیوز – بی شک در دنیای امروز بودن در دنیای حرفه ای فوتبال، صبر و تحمل زیادی را می طلبد به ویژه آنکه که در دنیای امروز آنالیزورهای برجسته ای از رسانه های بزرگ دنیا تمامی اطلاعات و وضعیت تیم را بیرون می کشند.

 

بزرگ ترین ضربه بر انریکه، صرفا نتیجه 4-0 در پارک دوپرنس نبود بلکه منابعی بودند که درانتظار چنین شکستی نشستند تا به ضعف تاکتیکی لوئیز انریکه اشاره کنند. بلچر ریپورت و فورفورتو دو منبع قدرتمندی بودند که بلافاصله بارسلونای لوئیز انریکه را در مقایسه با تیکی تاکای پیش از او زیر سوال بردند تا در کنار خبرهایی از نارضایتی بازیکنان در اردوی تیم، هم اکنون اوضاع بدی در اردوی بارسلونا حاکم باشد به صورتی که بازیکنان بزرگ از سبک بازی ناراضی هستند.

 

بنابراین انریکه باتوجه به رد مذاکرات برای تمدید قرارداد، بی شک به چنین روزهایی فکر می کرد که پس از عملکرد تیمش در این فصل و باتوجه به فشار رسانه ها تصمیم خود را بگیرد.

 

شرط اول

 

بنابراین هم اکنون وضعیت واضح و مشخص است. انریکه شاید نسخه اش در یک ماه باقی مانده پیچیده شود، یک ماهی که بارسلونا چند بازی در لالیگا و بازی برگشت لیگ قهرمانان اروپا را درپیش رو خواهد داشت و فاصله گرفتن از رئال مادرید و حذف از لیگ قهرمانان احتمالا کار انریکه را به مذاکره نخواهد کشاند و لوچو شخصا اعلام جدایی خواهد کرد نه اینکه باشگاه تصمیم به خروج او بگیرد چون در غیر اینصورت لوچو ماه ها پیش قرارداد جدیدی می بست. بنابراین کسب نتایج مناسب شاید بتواند انریکه را در بارسلونا نگه دارد. پس شرط نخست کسب نتیجه است.

 

 

شرط دوم

 

اما باتوجه به آنالیز های صورت گرفته بلچر ریپورت و فورفورتو؛ مشخص شده که بارسلونای انریکه با تیکی تاکای پپ و ویلانووا فاصله دارد که این حتی می تواند انریکه را پس از کسب سه گانه در این فصل مجددا از بارسلونا جدا کند. در این مورد نیز وضعیت مثل روز روشن است. دست بارسای انریکه با وابسته بودن به مسی، نیمار و سوارز رو شده و تیم به مشکل بر خورده است و قطعا چنین داستانی با ارائه همین سبک تکرار خواهد شد. پس در این مورد نیز ممکن است مدیران باشگاه با خواستن عذر انریکه، لوچو را به نوعی وادار به کناره گیری کنند.

 

پس شرط دومی نیز وجود دارد. اگر لوچو از این بحران جان سالم به در ببرد، بحرانی که اینیستا و بوسکتس از سبک بازی تیم رضایت ندارند، شاید انریکه با بازگشت به صراط مستقیم تیکی تاکا، ماندگار شود چون باشگاه با نظر بازیکنان خود بیشتر همسو خواهد بود تا با نظر لوئیز انریکه ای که به نظر می رسد به بن بست و پشت کردن بازیکنانش خورده است.

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.