پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

از لگانس تا نیوکمپ؛ دیداری خاص برای ساموئل اتوئو!

کد خبر : 62716  |  زمان ارسال : جمعه 29 بهمن 1395
دیدار لگانس و بارسلونا یادآور بازیکنی بزرگ در تاریخ باشگاه بارسلوناست.

اختصاصی بارسانیوز – تنها با 16 سال سن، اتوئو به باشگاه لگانس جهت کسب تجربه وارد شد تا در فوتبال اسپانیا شروع به درخشیدن کند.

 

اتوئو که از رئال مادرید به تیم لگانس قرض داده شده بوددر فصلی که بارسلونا با لوئیس فن خال در 1997/98 قهرمانی لالیگا را بالای سر برد، به بقای لگانس در دسته دوم کمک کرد و در ادامه پس از یک فصل و نیم حضور قرضی در اسپانیول و رئال مادرید به عنوان باشگاه اصلی خود، اتوئو راهی مایورکا شد و 5 فصل در ان جا باقی ماند.

 

اتوئو پس از گذراندن یک فصل قرضی در مایورکا، برای 4 فصل بعدی با جدا شدن از رئال به این تیم پیوست تا اینکه برای فصل 2004/05 به تیم فرانک رایکارد در بارسلونا پیوست. اتوئو برای 5 فصل عنصری کلیدی از موفق ترین دوره تاریخی باشگاه بارسلونا بودو 130 گل را در 199 بازی به ثمر رساند تا نقشی حیاتی در راه موفقیت های بزرگ آبی اناری ها داشته باشد.

 

 

3 قهرمانی در لالیگا، 2 قهرمانی لیگ قهرمانان، 2 سوپر جام اسپانیا و یک قهرمانی کوپا دل ری افتخارت ارزشمند اتوئو به همراه بارسلونا بود و موفق شد تا سه مرتبه جایزه بازیکن سال قاره آفریقا را کسب کند و در سال 2005 نیز به عنوان نفر سوم بهترین بازیکن سال فیفا معرفی شد. اتوئو همچنین در لالیگا دو مرتبه آقای گل شد که دو گل از گل های معروف او برای بارسلونا به فینال های لیگ قهرمانان اروپای فرانسه مقابل آرسنال و رم مقابل منچستر یونایتد مربوط می شود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.