پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اسطوره فوتبال اسپانیا: پیکه هرگز نباید در تیم ملی اسپانیا بازی می کرد!؛ اعلام خیانت

کد خبر : 62778  |  زمان ارسال : یکشنبه 1 اسفند 1395
ملی پوش سابق فوتبال اسپانیا علیه مدافع 30 ساله بارسلونا جبهه گرفت.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش وب سایت گل، آلفونسو پرز که بین سال های 2000 تا 2002 برای بارسلونا توپ زد درحالی که بین سال های 1991 تا 1995 حدود 90 بازی با پیراهن رئال مادرید انجام داده بود و موفق شد مدال طلای المپیک تابستانی بارسلونا را فتح کند، اعتقاد دارد که پیکه نباید برای تیم ملی اسپانیا بازی می کرد.

 

پیکه علی رغم کمک به اسپانیا د راه فتح دو قهرمانی یورو و یک جام جهانی، همواره یکی از حامیان استقلال طلبی مردم کاتالونیا بوده که آلفونسو در این خصوص در مارکا گفته است:

پیکه در همان وضعیتی قرار دارد که گواردیولا بود و تنها فرقی که بین شان وجود دارد این است که پیکه همچنان بازی می کند.  پیکه برای تیم ملی اسپانیا بازی می کند ولی هر وقت که زمانش فرا برسد ریشه خود را به عنوان یک حامی استقلال طلبی کاتالونیا بروز می دهد همانگونه که گواردیولا این کار را می کرد. من ضد کاتالونیایی ها نیستم، پسرم در بارسلونا متولد شد پس باید متعصب تر از کسانی باشم که در سویا یا مادرید به دنیا آمده اند. بازهم می گویم، من ضد کاتالونیایی ها نیستم بلکه مخالف استقلال طلبان هستم.

 

 

طبق گزارش مارکا نیز، آلفونسو در ادامه درخصوص طرفداری خود از بارسلونا یا رئال مادرید نیز گفت:

زمانی که بچه بودم هوادار بارسلونا بودم اما از موقعی که در 13 سالگی به مادرید رفتم با این تیم بیشترعجین شدم و ازش شناخت پیدا کردم و بنابراین هم اکنون رئال را به بارسلونا ترجیح می دهم.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.