پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

انریکه نسبت به سوت های اعتراضی علیه آندره گومز واکنش نشان داد ! ( مصاحبه )

کد خبر : 62805  |  زمان ارسال : دوشنبه 2 اسفند 1395
لوئیز انریکه در مصاحبه خود گفت هواداران باید از بازیکنان حمایت کنند .

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش های Marca ، شاگردان لوئیز انریکه مارتینز در یک دیدار خانگی میزبان تیم لگانس بودند در این بازی بارسلونا به سختی موفق شد با نتیجه 1-2 حریفش را شکست دهد لئو مسی همانند همیشه ناجی بارسلونا در این بازی بود و 2 گل به ثمر رساند .

 

در این بازی هواداران علیه لوئیز انریکه سوت زدند .

 

http://www.mundodeportivo.com/r/GODO/MD/p4/Barca/Imagenes/2017/02/19/Recortada/20170207-636221004442720741_20170207214249-kVOG-U42159006899sQD-980x554@MundoDeportivo-Web.jpg

 

دیدار مقابل لگانس :

« قبل از شروع بازی پیش بینی کرده بودیم که دیدار سخت و پیچیده ای در انتظار ما است ، شاگردانم در این بازی به خوبی بازی رو کنترل کردند و بعد از گلی که خوردیم اعتماد به نفسمون رو از دست ندادیم و تا آخرش تلاش کردیم و با یک پنالتی موفق شدیم پیروز بشیم » .

 

سوت ها علیه آندره گومز :

« من سوت ها علیه آندره گومز را درک نمیکنم سوت زدن علیه یک بازیکن کار اشتباه و بی معنی است ، نشان دادن اعتراض هواداران هیچ کمکی به وضعیت تیم نمیکند این بازیکنان برای بهتر شدن نیاز به حمایت دارند » .

 

سوت ها علیه خودم :

« بعد از عملکرد بسیار بد در مقابل پاریسن ژرمن این سوت های اعتراضی علیه خودم رو درک میکنم اما بازیکنان من نباید روی این مسئله مورد سر زنش قرار بگیرند من از هواداران میخوام از بازیکنان حمایت کنند » .

 

صحبت های پایانی :

« زمانی که سرمربی بارسلونا شدم خودم رو برای مقابله با هر چالش و اتفاق تلخی آماده کردم و به نظرم سرمربی گری در بارسا از سخترین کار های دنیا است ، من سعی میکنم با این جو کنار بیام در کل برای این پیروزی خانگی خوشحالم و باید به تلاشمون ادامه بدیم » .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.