پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نقل و انتقالات : تلاش 3 گانه رئال مادرید برای خرید مسی !

کد خبر : 62856  |  زمان ارسال : سه شنبه 3 اسفند 1395
مسی هرچقدر که برای بارسلونا نعمت است برای رئال مادرید یک آرزو بوده است و خواهد بود!

اختصاصی بارسانیوزلیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا همچنان در بارسلونایی باقی مانده که در آن 8 عنوان قهرمانی لالیگا را در کنار سایر افتخارات بزرگ فردی و باشگاهی جشن گرفته است و قطعا جشن های بیشتری نیز در راه خواهد بود اما قطعا هر دفعه که جام را بالای سر می برد، حسرتی در دل سران رئالی به ویژه فلورنتینو پرز برجای می گذارد.

 

طبق گزارش اکسپرس، خاویر گومز روزنامه نگار اسپانیایی در مقاله ای برای El Confidencial فاش کرد که رئالی ها سه مرتبه برای جذب مسی خیز برداشتند اما هر کدام در شرایط متفاوتی بوده که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

 

 

در این گزارش آورده شده که اولین باری که پرز قصد داشت تا مسی را به خدمت بگیرد، شاید شخصا دچار اتخاذ تصمیمی اشتباه شد. اشتباه پرز اینجا بود که در زمانی که لیونل مسی در لاماسیا حضور داشت، رئال در تلاش بود تا مسی را از آکادمی بارسلونا خریداری کند ولی پرز تصمیم گرفت تا به جای این کار، خرید هایی چون زیدان و فیگو را انجام دهد.

 

طبق گزارش، پرز قصد داشت در زمانی که مسی در آکادمی طوفان به پا می کرد، او را به مانند فیگو زمانی که به بلوغ فوتبالی رسید جذب کند علی رغم اینکه می دانست این کار می تواند تا چه حد دشوار گردد.

 

 

دومین اقدام زمانی که بود که انتخابات ریاست باشگاه رئال مادرید در سال 2008 فرا رسید که پرز در رقابت با رومان کالدرون که ایده و پیشنهاد اولویت خرید کریستیانو رونالدو را داده بود، وعده لیونل مسی را داد و پرز در این کار جدی به نظر می رسید.

 

ولی در دومین گام نیز موفقیت های بارسلونای پپ گواردیولا باعث شد تا مجددا رئال در جذب مسی ناکام شود تا کریستیانو رونالدو در سال بعدی برای جبران این ناکامی به خدمت گرفته شود.

 

اما خاویر در سومین تلاش رئال مادرید ادعا کرد که:

رئالی ها توسط پرز به تازگی نیز برای خرید مسی با پیشنهاد 212 میلیون پوندی برای پرداخت بند آزاد سازی اش با دستمزد سالیانه 21 میلیون پوندی اقدام کردند که پس از دانستن نارضایتی مسی از وضعیت فعلی خود بوده است.

 

 

با این حال خاویر در نهایت اینگونه گزارش خود را به پایان رساند که حتی اگر مسی هنوز هم قراردادش را تمدید نکرده باشد، این انتقال در آینده بسیار بعید و عملا دیگر غیر ممکن خواهد بود و پس از انتقال جنجالی فیگو در سال 2000 بازیکنان به ندرت تمایل به چنین انتقالی دارند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.