پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

جام های گذشته، اهمیتی برای امروز هواداران ندارد؛ بارتومئو دروغ می گوید!

کد خبر : 62868  |  زمان ارسال : سه شنبه 3 اسفند 1395
کارشناس اسکای اسپورتس معتقد است که علی رغم صحبت های حمایتی بارتومئو، او لیست کوتاهی را آماده کرده است.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسکای اسپورتس، گیلم بالاگ کارشناس بخش فوتبال اسپانیایی درخصوص سوت هواداران بارسلونا علیه انریکه و همچنین گزینه های جانشینی لوچو صحبت کرد.

 

گیلم بالاگ در بخش هایی از صحبت های خود درخصوص سوت اعتراضی نیوکمپ در لحظه حمایت عده ای دیگر از هواداران نسبت به انریکه گفت:

مثل همیشه تشویقی دوگانه از سکوها وجود داشت، شعارهایی که درجهت حمایت از انریکه سر داده شد واکنش برخی دیگر را درپی داشت که ممکن است نشان دهد که انریکه حمایت هواداران را از دست داده است. اما خواسته یا ناخواسته این کار هواداران روی هیئت مدیره تاثیر خواهد داشت. اولین شعارهای حمایتی از انریکه با سکوت بقیه ورزشگاه همراه بود اما حمایت های دوم و سوم نه و با سوت انتقاد خودشان قصد داشتند این را بگویند که به ما نگویید که باید چگونه بیاندیشیم و از چه کسی باید حمایت کنیم.

بله، انریکه موفق به فتح 8 جام از 10 جام ممکن شده ولی قضاوت ها بر اساس شرایط روزانه صورت می گیرد. هواداران بارسلونا به وژه در بازی یکشنبه احساس می کردند که تیم شان به اندازه کافی تلاش نمی کند، تیمی که بسیاری از بازیکنانش عملکرد خوبی ندارند و انگشت اتهام نیز به سوی انریکه است.

 

بالاگ در ادامه درخصوص صحبت های بارتومئو درخصوص وجود نداشتن طرح دوم بجز مذاکره برای تمدید قرارداد انریکه گفت:

بارتومئو گفت که هیچ پلن بی برای نیمکت بارسلونا تا مذاکره با انریکه در ماه اوریل وجود ندارد اما واقعیت این است که لیست کوتاهی برای جانشینی انریکه مهیا شده که شامل خورخه سمپائول و ارنستو والورده است. هیچ راهی برای بازگشت پپ وجود ندارد درحالی که پوچتینو نیز تمجید ها را نسبت به خود برانگیخته ولی با این حال برای بارسلونا جذب بازیکن و کاپیتان سابق اسپانیول دشوار است.

 

 

بالاگ در ادامه درخصوص شک و تردیدها نسبت به رونالد کومان نیز گفت:

رونالد کومان نیز توسط برخی رسانه ها گزینه مطلوبی شناخته شده اما او در جمع هیئت مدیره باشگاه شک و تردیدی درخصوص دوران مربی گری اش وجود دارد. قطعا تجربه مربی گری او در والنسیا بهترین عملکردش نبود اگرچه که در کوپا دل ری خوب کار کرد پس بااین حساب سمپائولی هنوز هم به نظر می رسد که در کنار والورده مورد علاقه ترین گزینه باشگاه است و خواهیم دید که زمان به ما چه خواهد گفت.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.