پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش ویژه ؛ وقتی بارسا با دستان خود آینده خط هافبک را نابود ساخت ، خبری از ژاوی جدید نیست !

کد خبر : 62874  |  زمان ارسال : سه شنبه 3 اسفند 1395
با توجه به این گزارش میتوان فهمید که سران باشگاه با اقدام های خود وضعیت تیم را در خط هافبک نابود کرده اند .

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش های Sport ، حدود دو نیم سال است که ژاوی از بارسا خارج شده است و در این سال ها سران باشگاه هموراه به دنبال یک جانشین مناسب برای ژاوی هستند و تا به اینجای کار حدود 120 میلیون یورو برای این مسئله هزینه کرده اند .

 

ژاوی بعد از 17 فصل و کسب 25 جام مختلف تصمیم گرفت برای ادامه فوتبال خود راهی السد بشود .

 

یک سال پیش از اینکه ژاوی بارسلونا را ترک کند زمانی که مارتینو سرمربی بارسلونا بود سران باشگاه در پست هافبک بازیکنانی چون ایوان راکیتیچ و رافینیا را به تیم اصلی اضافه کردند گفتنی است که هزینه جذب راکیتیچ 18 میلیون بود و رافینیا نیز از محصولات لاماسیا بوده است .

 

ایوان راکیتیچ

 

جذب آردا توران و آندره گومز ، اشتباه بود !!

 

بعد از خروج ژاوی در تابستان سال 2015 تیم با محرومیت سنگین فیفا مواجه شد در آن زمان بارسلونا با مبلغ 34 میلیون یورو آردا توران را از باشگاه اتلتیکو مادرید جذب کرد این درحالی بود که بازیکن ترک تبار تا ژانویه سال 2016 اجازه بازی در هیچ رقابتی را نداشت زمانی که آردا در اتلتیکو مادرید بود یکی از بهترین های این باشگاه بود در در این سال ها نقش پر رنگی در موفقیت های آن تیم داشت .

 

در تابستان 2016 بارسلونا در پست هافبک برای یافتن ژاوی هرناندز جدید چند بازیکن جوان را جذب کرد آندره گومز هافبک پرتقالی با مبلغ 20+35 میلیون یورو راهی بارسلونا شد از طرفی نیز سران باشگاه با 3.2 میلیون دنیس سوارز را از ویارئال دوباره خریداری کردند .

 

آردا توران

 

داستان فروش سسک فابرگاس و تیاگو آلکانتارا !!

 

تا به اینجای کار بارسلونا در پیدان کردن ژاوی هرناندز جدید شکست خورده است ، در سال 2011 بارسلونا با پرداخت 29 میلیون یورو فابرگاس را از آرسنال خریداری کرد ابتدا از فابرگاس به عنوان ژاوی جدید نام برده میشود اما طولی نکشید که شرایط سسک هم عوض شد گفتنی است که فابرگاس خود یکی از محصولات لاماسیا است او 3 فصل نا منظم برای بارسا داشت و در 151 بازی 42 گل به ثمر رساند و در نهایت هم با انتقالی به ارزش 33 میلیون راهی چلسی شد .

 

تیاگو آلکانتارا

 

بدون شک تنها بازیکنی که میتوانست راه ژاوی را در بارسلونا ادامه دهد تیاگو آلکانتارا بود او سبک بازی نزدیک به ژاوی دارد ، بعد از اینکه پپ هدایت بایرن مونیخ را بدست گرفت سران باشگاه اجازه پیوستن تیاگو را به بایرن مونیخ دادند که در نهایت این بازیکن با مبلغ 25 میلیون راهی بایرن مونیخ آلمان شد او شایسته ترین کسی بود که میتوانست راه ژاوی را ادامه دهد .

 

در حال حاضر تیاگو در بایرن مونیخ به یک بازیکن کلیدی تبدیل شده است و بایرن به خوبی قدر این جواهر را میداند در مقابل بارسا با مشکلات جدیدی در خط هافبک روبه رو شده است در آخر بدون شک فروش تیاگو یکی از اشتباه ترین کار های مدیریت بارسا در طول تاریخ بوده است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.