پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بیانیه باشگاه ویارئال درخصوص رای کمیته داوران و ساک های رئال مادرید!

کد خبر : 63163  |  زمان ارسال : چهارشنبه 11 اسفند 1395
باشگاه ویارئال اسپانیا پس از رقم زدن چند روز جنجالی توسط رئیس باشگاه خود به قائله پایان داد.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، باشگاه ویارئال اسپانیا با انتشار بیانیه رسمی، موضع خود را نسبت به اتفاقات رخ داده شفاف سازی کرد که با امضای فرناندو رویگ رئیس باشگاه منتشر گشت.

 

پس از اینکه رئیس باشگاه ویارئال ادعا کرده است که داوران بازی را پس از اتمام دیدار با رئال مادرید با ساک های باشگاه رئال مادرید دیده است و برچسب رشوه گرفتن را به آن ها پس از اعلام پنالتی مشکوک زد، ویارئال با انشتار بیانیه ای در 4 بند به این قائله پایان داد و عقب نشینی کرد.

 

1: ویارئال می خواهد حمایت مطلق و احترام خود نسبت به داوران را آشکارا اعلام نماید. ما همیشه از ارزش و مستقل بودن قضاوت صادقانه داوران دفاع کرده ایم و همچنان به این حمایت خود ادامه خواهیم داد.

 

2: ویارئال کار دشوار داوران را درک می کند و می پذیریم که موفقیت ها و اشتباهات انان نیز بخشی از فوتبال است همانگونه که بازیکنان و مربیان در طول یک بازی مرتکب اشتباه می شوند.

 

3: ویارئال نسبت به کار حرفه ای و صادقانه و وفاداری داوران نسبت به قضاوت اعتماد کامل دارد ولی با این حال برای برقراری هدف شفافیت موضوع و پیروزی از قوانین اتخاذ شده برای همه باشگاه ها، مناسب نیست که پس از بازی هدایایی را به داوران بدهیم.

 

4: بنابراین باشگاه ویارئال بابت اتهامات وارده به تیم داوری با هدایت گیل مانزانو پوزش می طلبد که اعلام نمود آن ها با خودروی خود حاوی بسته های مربوط به رئال مادرید ورزشگاه را ترک کرده اند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.