پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش ویژه : چرا باید به مسی و نیمار اعتماد کنیم ؟

کد خبر : 63415  |  زمان ارسال : دوشنبه 16 اسفند 1395
درخشش ام اس ان در بازی برابر پاری سن ژرن یک نیاز اساسی برای بارسلونا است !

اختصاصی بارسا نیوز - مثلث ام اس ان از زمان تشکیل خود چند صد گل به ثمر رسانده است اما لوئیس سوارز قبل از بازی برابر پاری سن ژرمن چندان عملکرد بزرگی نداشته است و بنابراین به نظر میرسد باید به مسی و نیمار بر اساس دلایل زیر اعتماد کرد !

 

لیونل مسی !

او در لیگ اسپانیا 23 گل به ثمر رسانده است که باعث میشود بهترین گلزن لالیگا باشد . به این ترتیب با با 46 امتیاز در صدر جدول کفش طلا نیز قرار میگیرد . مسی همچنین بیشترین گل را در سال 2017 میلادی به ثمر رسانده است . مسی 15 گل در 2017 زده است . این آمار بیش از اندازه کافی است تا اونای امری برای بازی برگشت برابر بارسلونا نگران شود !

 

 

messi , neymar - مسی , نیمار

 

نیمار جونیور !

نیمار یکی از دارایی های بارسلوناست که میتواند باعث نامتعادل شدن پاری سن ژرمن گردد . او اگرچه دوران خشک سالی را از گلزنی سپری میکند اما نیمار یک هدیه ی منحصر به فرد دارد که او را تبدیل به مهاجمی خطرناک میکند . او برابر سلتاویگو و اتلتیکومادرید این را نشان داد . مقابل سلتاویگو 11 دریبل موفق از 18 تلاش و برابر اتلتیکو مادرید 10 دریبل موفق از 16 تلاش خود داشت .

 

این دو بازیکن تاکنون در 133 بازی با هم در ترکیب قرار گرفته اند که در 44 بازی هر دو موفق به گلزنی شده اند . عملکرد آنها ثابت میکند که داشتن باور به بازگشت عجیب نیست !

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.