پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

خواهشا، بازی مسی و کریس را نبینید !

کد خبر : 63512  |  زمان ارسال : چهارشنبه 18 اسفند 1395
توصیه ای عاجزانه به نوجوانان فوتبالیست و خانواده هایشان !

اختصاصی بارسانیوزجیمی ردنپ به عنوان کارشناس اسکای اسپورتس، در مقاله ای برای دیلی میل نوشت که نوجوانانی که فوتبال را پیگیری می کنند نباید به مسی و کریستیانو رونالدو توجه کنند.

 

بسیاری از مردم بخصوص جوانان و نوجوانان و والدین آن ها، توجه زیادی به لیونل مسی و کریستیانو رونالدو به عنوان دو الگوی ورزشی دارند که باعث می شود در اوغات فراغت خود به تماشای ویدیو و حرکات ان ها بپردازند که این موضوع جیمی را وادار به توصیه ای جدی کرده است.

 

 

لیونل مسی که هم اکنون 38 گل را در کلیه بازی های فصل جاری بارسلونا به ثمر رسانده، یکی از موفق ترین فصول انفرادی خود را سپری می کند و از این رو توانایی هایش نظیر گل فوق العاده به سلتاویگو همواره از سوی مردم دنبال می شود و از سوی دیگر کریستیانو نیز به مانند مسی و از جمله در تناسب عالی بدنی مورد توجه قرار دارد.

 

از این رو جیمی ردنپ در دیلی میل نوشت:

بازیکنان جوان این روز ها می گویند: "من یک هافبک دفاعی هستم، باید چکار کنم؟" خب کانته یک هافبک است. او ترکیبی از برایان رابسون، هری کین و کلود ماکلله است و من تاکنون بازیکنی تا این حد پر انرژی ندیده ام. نه مدافع است و نه مهاجم، او یک هافبک است که برای توپ های از دست رفته با اشتیاق می دود تا تصاحبشان کند و برای قطع مالکیت حریف تلاش می کند. توصیه من این است که به کانته نگاه کنید تا به مسی غیر واقعی. درحالی پدر و مادرها به فرزندشان می گویند که بازی مسی و کریستیانو را ببین که آن ها واقعی نیستند و تنها کاری که باید انجام دهند این است که به فرزندشان بگویند به کانته نگاه کن

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.