پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش ویژه : 4 تیم با شانس کسب ۳ گانه !

کد خبر : 63580  |  زمان ارسال : پنجشنبه 19 اسفند 1395
بارسلونا با حذف پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا باقی ماند و به این ترتیب یکی از 4 تیمی است که شانس کسب 3 گانه دارند !

اختصاصی بارسا نیوز - کامبک تاریخی بارسلونا برابر پاری سن ژرمن با نتیجه ی 6-1 هیچگاه از ذهن فوتبالدوستان پاک نخواهد شد !

 

به گزارش موندو دپورتیوو , بارسلونا به مرحله ی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد و حالا در 3 رقابت ( لالیگا , کوپا دل ری و لیگ قهرمانان ) شانس قهرمانی محسوب میشود .

 

در اسپانیا :

بارسلونا رهبر لالیگاست و با 1 بازی بیشتر نسبت به رئال مادرید در صدر جدول قرار گرفته است . در کوپا دل ری به فینال صعود کرده و باید به مصاف آلاوز برود . در لیگ قهرمانان نیز به یک چهارم نهایی راه یافته است !

fc barcelona team

 

در اسپانیا تنها دو تیم رئال مادرید و سویا شانس کسب 2 جام را دارند . این دو تیم هم در لیگ قهرمانان و هم لالیگا برای قهرمانی تلاش میکنند .

 

تنها رقیبان بارسلونا در اروپا برای کسب 3 گانه

طبق گزارش در کنار بارسلونا شاهد رقابت 3 باشگاه دیگر برای کسب 3 گانه هستیم . منظور از سه گانه قهرمانی در لیگ , جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا می باشد . بنابراین یوونتوس , بایرن مونیخ و موناکو در کنار بارسلونا تنها تیم هایی هستند که در هر 3 رقابت حضور دارند !

 

در آلمان :

بایرن مونیخ با حذف آرسنال به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان صعود کرده است . بایرن در مجموع با نتیجه ی 10-2 آرسنال را حذف کرد . در بوندسلیگا با 56 امتیاز و با 7 امتیاز بیشتر نسبت به لاپزیش اول است . در جام حذفی آلمان نیز باید به مصاف برنده ی بازی دورتموند و اسپورتفوئده برود .

bayern team

 

در ایتالیا :

یوونتوس تنها نامزد کسب 3 گانه می باشد . بانوی پیر با حذف پورتو راهی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شده است . در لیگ با 67 امتیاز اول است و 8 امتیاز از رم بیشتر دارد . در جام حذفی نیز این تیم در نیمه نهایی توانست 3-1 ناپولی را شکست دهد .

 

در فرانسه :

اگرچه شرایط سختیست اما هنوز امیدها برای موناکو زنده است . این تیم با 65 امتیاز در لیگ فرانسه بالاتر از پاری سن ژرمن قرار دارد . به یک چهارم نهایی جام حذفی فرانسه راه یافته است و باید برابر لیل بازی کند . در لیگ قهرمانان در بازی رفت برابر منچسترسیتی با نتیجه ی 5-3 باخت و بازی برگشت 25 اسفند برگزار میشود .

monaco fc team

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.